مالک باشگاه ماشین‌سازی؛

هدف اصلی بومی گرایی و جوان گرایی است

1399/06/15 - 16:34 - کد خبر: 26399
محمد پورضایی

نصر: مالک جدید باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: هدف و محور اصلی فعالیت های این باشگاه در دوره جدید مدیریتی توجه به بومی گرایی و جوان گرایی است.

به گزارش نصر، محمد پوررضائی روز شنبه در دیدار با مدیران و اعضای اجرایی باشگاه ماشین سازی، افزود: با توجه به ظرفیت ها و وجود استعدادهای بسیار متعدد و درخشان در فوتبال آذربایجان، سیاست کلی ما بر بهره مندی از نیروهای جوان و بومی منطقه استوار است تا به این منبع بزرگ و لایق ورزش کشور بها داده شود.
وی با تاکید بر جایگاه مهم و ویژه تیم فوتبال ماشین سازی در فوتبال کشور و آذربایجان، اظهار داشت: البته این سیاست و رویکرد ما بدین معنی نیست که در رسیدن به رده های بالای لیگ برتر غفلت کرده و به بهانه جوان گرایی جایگاه تیم را متزلزل کنیم، بلکه قصد دارم پروسه جوان گرایی و بومی گرایی را به تدریج در تیم جا انداخته و به مرور زمان به این هدف مهم دست پیدا کنیم.
پوررضائی یکی از رسالت های مهم باشگاه قدیمی و مردمی ماشین سازی را معرفی استعدادهای جوان بومی منطقه اعلام و اضافه کرد: در این راستا برنامه های میان مدت و درازمدت را تدوین کرده و به اجرا می گذارم.
وی مهمترین برنامه کوتاه مدت باشگاه ماشین سازی تبریز را رسیدگی به پرونده های شکایت از این تیم در فیفا عنوان کرد و گفت: تلاش می کنم تا بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تیم را در نخستین اقدام باز کرده تا از این محرومیت خلاص شده و سپس با انتخاب سرمربی جدید تیم ، وارد  بازار نقل و انتقال بازیکن برای فصل آینده لیگ برتر شویم.
پوررضائی به هواداران سبزقباهای ماشین سازی قول مساعد داد تا برای فصل آینده با نظر سرمربی جدید تیمی در شان، جایگاه و قدمت این باشگاه بسته و روانه مسابقات کند.
وی با قدردانی از زحمات محمدرضا زنوزی به خاطر تحت حمایت قرار دادن باشگاه ماشین سازی، گفت: فعالیت شبانه روزی افزون بر یک دهه زنوزی برای توسعه ورزش بخش خصوصی در آذربایجان قابل چشم پوشی نیست و فوتبال تبریز مدیون وی است.
پوررضائی درباره امکانات سخت افزاری باشگاه ماشین سازی در دوره جدید مدیریتی، گفت:  در این زمینه با مساعدت و همراهی زنوزی امکانات ورزشگاه اختصاصی شهید سلیمانی که شاید در ایران بی نظیر باشد ، بر اساس توافقات انجام شده به مدت ۳ سال در اختیار باشگاه ماشین سازی خواهد بود و در این رابطه هیچ گونه نگرانی نداریم.
وی هدف از حضور خود در عرصه فوتبال را ادای دین خود به مردم این استان و تبریز اعلام و اضافه کرد: من برای خدمت به مردم آذربایجان و باشگاه ماشین سازی آمده ام و فرزند آذربایجان و بزرگ شده محله عباسی یکی از محلات فوتبال خیز تبریز هستم.
مالک جدید باشگاه ماشین سازی تبریز ابراز امیدواری کرد با حمایت هواداران این تیم بتواند مسئولیت خود را به نحو شایسته ای انجام داده و مسیر ترقی روز به روز این تیم قدیمی را فراهم کند.
به گزارش ایرنا، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه ماشین سازی تبریز هفته گذشته طی توافقی با یکی از سرمایه گذاران تبریزی امتیاز این باشگاه را به محمد پوررضایی واگذار کرد.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به عنوان قدیمی ترین تیم فوتبال آذربایجان با ۵۲ سال سابقه تا سال ۱۳۸۷ تحت حمایت کارخانه ماشین سازی قرار داشت که در این سال مجید خدابخش مدیرعامل وقت اقدام به انحلال تیم و قطع حمایت های مالی از آن کرد.
طی ۱۲ سال گذشته مالکیت باشگاه ماشین سازی بین تربیت بدنی وقت آذربایجان شرقی، شهرداری تبریز و بخش خصوصی همواره رد و بدل می شد تا اینکه از دو سال قبل زنوزی اقدام به خرید امتیاز این باشگاه کرد.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز لیگ نوزدهم را با کسب ۳۱ امتیاز با رده یازدهمی به پایان رساند.
انتهای پیام/

پژوهشیار