استاندار اردبیل؛

حضور دانش‌آموزان در مدارس به جامعه نشاط می‌دهد

1399/06/15 - 14:31 - کد خبر: 26381
دانش آموزان

نصر: استاندار اردبیل گفت: حضور دانش‌آموزان علاوه بر اینکه موجب پویایی و نشاط در مدارس می شود، روح زندگی را به جامعه بازمی گرداند.

به گزارش نصر، اکبر بهنامجو روز شنبه در آموزشگاه دخترانه جعفر جعفرزاده مقدم اردبیل اظهارداشت: بازگشایی مدارس موجب ایجاد ارتباط عاطفی بین دانش‌آموزان و معلمان خواهد شد و این مهم می‌تواند تقویت فرآیند تعلیم و تربیت را بدنبال داشته باشد.
او با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس، تصریح کرد: دانش‌آموزان اگر در مدارس فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را رعایت کنند بدون شک شاهد تعطیلی مدارس نخواهیم بود.
وی در بخش دیگری از سخنانش، از دانش‌آموزان به عنوان فرهنگ‌سازان جامعه یاد کرد و گفت: رعایت نکات بهداشتی از سوی دانش‌آموزان می‌تواند بعنوان یک الگو در خانواده‌ها تسری یابد و این روند نوعی فرهنگ بهداشتی را در جامعه ایجاد خواهد کرد.
به گفته استاندار اردبیل، تا زمانی‌که واکسن این بیماری ارائه نشده بهترین پیشگیری رعایت نکات بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک خواهد بود.
 ۲۵۱ هزار دانش‌آموز مقاطع و پایه‌های مختلف تحصیلی استان اردبیل امروز با برگزاری آیین زنگ بازگشایی مدارس و با رعایت و کنترل الزامات بهداشتی مربوط به شیوع کرونا سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
انتهای پیام/

پژوهشیار