خبر/

شهردار جدید باسمنج معرفی شد

1399/06/13 - 14:03 - کد خبر: 26298
جلسه

نصر: طی مراسمی با حضور مسئولان شهری و استانی، علی حسین‌پور با حکم استاندار آذربایجان شرقی به عنوان شهردار جدید شهر باسمنج منصوب شد.

به گزارش نصر، فرماندار تبریز در آیین تکریم و معارفه شهردار باسمنج، گفت: شهرداری و شورای شهر باسمنج باید از فرصت باقی‌مانده جهت خدمت به شهروندان نهایت بهره را ببرند.
بهروز مهدوی افزود: اشتباه و خسران همیشه در کمین انسان بوده و همیشگی بودن این آسیب ضرورت توجه بیشتر به اعمال و رفتارمان را گوشزد می‌کند.
وی گفت: پایبندی به قانون از جمله راه‌های جلوگیری از این اشتباهات است و وظیفه همه ما عمل به قانون است.
فرماندار شهرستان تبریز افزود: در قانون حدود و ثغور وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی تعیین شده و در همین قانون یکی از وظایف مهم شوراها نظارت تعیین شده است.
وی بیان کرد: این‌که قانونگذار در قانون شوراها و شهرداری‌ها وظایف اجرایی را بر عهده شهردار و وظایف نظارتی را بر عهده اعضای شورا گذاشته است، گویای اهمیت موضوع بخصوص اهمیت نظارت به عنوان بخش مهم سیستم مدیریت شهری می باشد.
وی ضمن تبریک انتصاب آقای شهردار جدید شهر باسمنج، بیان کرد: همه باید در راستای رعایت قانون دست به دست هم داده و اعضای محترم شورای شهر و شهردار باسمنج باید از فرصت باقیمانده تا پایان دوره پنج شوراهای اسلامی، نهایت استفاده را برده و تمام تلاش خود را جهت خدمت به شهروندان و آبادانی باسمنج انجام دهند.
 در پایان این مراسم از زحمات آقای امیری سرپرست شهرداری باسمنج تقدیر و قدردانی شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار