گسترش و توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز در بستر فضای مجازی

1399/06/13 - 13:06 - کد خبر: 26288
سجاد توحیدی

نصر: جلسه ساماندهی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در فضای مجازی با حضور معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز و برخی از مدیران واحدهای دانشگاه برگزارشد.

به گزارش نصر، جلسه هماهنگی و ساماندهی انجام فعالیت های فرهنگی در بستر فضای مجازی با حضور سجاد توحیدی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و مدیران حوزه های فناوری اطلاعات، آموزشی، دانشجوئی، آموزش های مجازی و آزاد، فرهنگی واجتماعی دانشگاه برگزارشد.
توحیدی در ابتدای جلسه ضمن تسلیت ایام ایام سوگواری امام حسین (ع) افزود: با توجه به شرایط خاص بحران کرونا و عدم حضور دانشجویان دردانشگاه، بهره¬گیری از امکانات فضای مجازی جهت انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی بموازات فعالیت های آموزشی ضروری است، لذا مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در نظر دارد ضمن بهره مندی از پتانسیل های فنی و سخت افزاری موجود در دانشگاه و با تشریک مساعی سایر واحد های دانشگاه فعالیت های خود را در بستر فضای مجازی گسترش دهد.
 
 
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن بیان برخی از فعالیت های متنوع مد نظر این معاونت افزود: فعالیتهای این معاونت بصورت گسترده و در قالبهای متنوع سمعی و بصری، کارهای گروهی، فردی، کارگاهی، آموزشی و...، سطوح مختلف دانشگاهیان راشامل می شود و بایستی تمهیدات مناسب برای اطلاع رسانی، ثبت نام، شرکت در فعالیتها به مخاطبین هر یک از فعالیت ها صورت پذیرد.
فراهم نمودن تمهیدات لازم برای ایجاد لینک ویژه فعالیت های فرهنگی در سامانه سماد با قابلیتهای مورد نیاز، امکان برگزاری وبینار و کارگاه های مختلف بصورت سخنرانی یا تعاملی برای دانشگاهیان، امکان برگزاری جشنواره دانشجوئی حرکت و رویش در بستر فضای مجازی و برگزاری انتخابات کانون ها و انجمن های علمی بصورت الکترونیکی را از مباحث مطرح شده در جلسه بود.
در این جلسه تعدادی ازمدیران واحد های مرتبط ضمن اعلام آمادگی به همکاری به ارائه راهکارها، پیشنهادات در زمینه مسائل مطرح شده پرداختند و مقرر شد هماهنگی ومکاتبات اداری لازم جهت اجرائی نمودن مصوبات صورت پذیرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار