خبر/

نرخ مصوب سرویس مدارس در استان زنجان اعلام شد

1399/06/13 - 11:00 - کد خبر: 26269
سرویس مدارس

نصر: نرخ مصوب سرویس مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ شامگاه چهارشنبه در شانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان زنجان اعلام شد

به گزارش نصر، در این جلسه قیمت ها بر اساس پرداختی هر نفر دانش آموز در شرایط عادی با شرط حداکثر چهار نفر دانش آموز در خودروهای سواری، ۱۰ نفر دانش آموز در خودروهای ون،  ۱۶ نفر دانش آموز در خودروهای مینی بوس و  ۳۸ نفر دانش آموز در خودروهای اتوبوس مصوب شده است.
رییس سازمان حمل و نقل درون شهری شهرداری زنجان در این جلسه گفت: با توجه به ثبت نام سیستمی، مسولیت کنترل و نظارت بر مصوبه تعداد سرنشین ( دانش آموزان ) در هر خودرو بر عهده سازمان حمل و نقل شهرداری و مدیر مدرسه است.
بنا به این گزارش، بر اساس تصمیم های اتخاذ شده در این این خصوص درصورت مصوبه ستاد کرونا استان مبنی بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در سرویس مدارس و کاهش تعداد دانش آموز از تعداد مصوب در بند ( ب) در هر خودرو سازمان حمل و نقل شهرداری، شرکت، مدرسه و راننده مکلف به رعایت مصوبه بوده و اجازه اخذ هرگونه وجه اضافی از بابت کاهش تعداد دانش آموز در خودرو را نخواهند داشت.
در این راستا نرخ مصوب کرایه پرداختی توسط والدین جهت سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ برای خودروی سواری یک میلیون و ۵۶۰ هزار ریال، ون ۸۵۸ هزار ریال، مینی بوس ۵۸۵ هزار ریال و اتوبوس ۵۱۴ هزار ریال تعیین شد.
گفتنی است مصوبه فوق صرفاً درصورت تایید ستاد مقابله با کرونای استان مبنی بر بلامانع بودن استفاده از سرویس مدارس، قابل اجرا خواهد بود.
انتهای پیام/

پژوهشیار