مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان؛

۴۰ برنامه طی هفته دفاع‌مقدس در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

1399/06/13 - 09:55 - کد خبر: 26260
سردار اصغر عباسقلی زاده

نصر: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از ۴۰ برنامه مختلف و متنوع در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، سردار علی اصغر عباسقلی زاده روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه شعار هفته گرامیداشت دفاع مقدس امسال «ما قوی هستیم»، است، افزود: در این راستا برنامه هایی در حوزه های فرهنگی، ورزشی و عقیدتی مهیا شده است.
وی اظهار داشت: برگزاری رژه موتورسواری، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، ارائه خدمات ویزیت رایگان در بیمارستان‌ها به یاد شهدا، بزرگداشت شهدای سلامت و تجلیل و تکریم از مدافعان سلامت و همچنین انجام کمک‌های مومنانه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام از جمله این برنامه ها است.
عباسقلی زاده ادامه داد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «اقتدار ۴۰» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس تبریز و پارک شمیم پایداری تبریز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از دیگر برنامه های مهم ستاد هفته دفاع مقدس است که سعی می شود تا بازدیدها به صورت مجازی و پخش از صدا و سیما به انجام برسد.
وی دفاع مقدس را پیشانی و شاهکار دفاعی جهادی و ملت ایران در تاریخ جهان دانست که کسی نمی‌تواند آن را کتمان کند.
عباسقلی‌زاده با بیان اینکه اجرای برنامه‌های ابتکاری در هفته دفاع مقدس امسال نمود بیشتری خواهد داشت، گفت: امسال چهل سالگی دفاع مقدس را با برگزاری نمایشگاه‌های ویژه توانمندی‌های متنوع نظامی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و معنوی نیروهای مسلح گرامی می‌ داریم.
وی با اشاره به اینکه امنیت و پیشرفت از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است، اظهار داشت: ما باید سعی کنیم امسال برنامه‌ها را با کیفیت عالی و در شان دفاع مقدس برگزار کنیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار