مربی تیم فوتبال تراکتور؛

فردا جشن پایانی داستان فوتبالی امسال است

1399/06/12 - 22:40 - کد خبر: 26253
مصطفی صداقت

نصر: مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: فردا جشن پایانی داستان فوتبالی امسال است.

به گزارش نصر، "مصطفی صداقت" در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتور و استقلال در چارچوب فینال جام حذفی اظهار کرد: بازی فردا را به عنوان جشن پایانی داستان فوتبالی سال ۹۸ - ۹۹ تعبیر می کنم و خیلی از تیم ها دوست داشتند که فردا در استادیوم زیبای امام رضا (ع) در این جشن حضور داشتند که خداراشکر تیم تراکتور این شانس را دارد که بر اساس توانایی و لیاقت خود در این مرحله حضور داشته باشد و از نام تراکتور دفاع کرده و جای هواداران پرشورش را خالی کند.

وی افزود: امیدوارم که فردا بتوانیم سربلند و پیروز از زمین مسابقه خارج شویم. ما برخلاف هفته پرتنشی که برای فوتبال ایران گذشت، یک هفته خیلی آرامی داشتیم که از آقای زنوزی بابت این موضوع تشکر ویژه می کنم.

صداقت خاطرنشان کرد: با تدابیری که آقای زنوزی، آقای سهرابی و مجموعه باشگاه در هفته گذشته اندیشیدند، جو آرامی را در تبریز سپری کردیم و تمام برنامه های آقای الهامی به خوبی پیاده شد و تمام ارکان تیم، به امید رقم زدن یک روز خوب فوتبالی دیگر برای تراکتور، همدل شدند.

وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای کشیدن بازی به وقت های اضافه و ضربات پنالتی دارید، گفت: محمدرضا اخباری یکی از بهترین گلرهای پنالتی گیر ایران است و هیچ نگرانی بابت کشیدن بازی به ضربات پنالتی نداریم.

وی بیان کرد: همه تیم ها شناخت کافی از یکدیگر دارند و ما هم برنامه های خاص خودمان را داریم و تدابیر گوناگونی برای بازی فردا اندیشیده ایم و امیدوارم فردا بتوانیم بازی زیبا و تماشاگرپسندی در خور شان دو باشگاه ارائه دهیم و بینندگان این بازی از دیدن آن لذت ببرند.

صداقت در خصوص میزبانی مشهد و ورزشگاه امام رضا (ع) اظهار کرد: در کیفیت این استادیوم شکی نیست، اما چمن این ورزشگاه سردسیری است و هرچه به سمت هوای سرد پیش برویم، کیفیت آن بهتر می شود و در بازی ماه قبل مقابل تیم شهرخودرو و در اوج گرما، از کیفیت لازمی برخوردار نبود. چه بهتر که فینال جام حذفی به میزبانی مشهد و در جوار حرم امام رضا (ع) برگزار می شود و این  موضوع، یکی از تصمیمات خوب فدراسیون فوتبال بود.

صداقت درباره انتخاب موعود بنیادی فر به عنوان قاضی مسابقه فردا گفت: مدیران باشگاه صحبت های لازم را در این خصوص انجام داده اند و ما بیشتر به دنبال انجام بحث های فنی هستیم. نگرانی و دغدغه همه تیم ها این است که نتایج فوتبالی رقم بخورد و ما از این بابت مطمئن هستیم و اگر صحبتی هم مطرح می شود، بحث دغدغه است و چون فینال جام حذفی را پیش رو داریم و کوچکترین اشتباهی ممکن است باعث به هدر رفتن زحمات یک ساله تیمی بشود، از این بابت دغدغه داریم و مشکل دیگری وجود ندارد.
انتهای پیام/

پژوهشیار