رییس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان؛

ورزشکار زنجانی در مسابقات دو و میدانی بانوان بزرگسال رکورد ملی جوانان را جابجا کرد

1399/06/11 - 16:00 - کد خبر: 26163
دو میدانی

نصر: رییس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: دونده جوان زنجانی در مسابقات جایزه بزرگ بانوان بزرگسال که در تهران برگزار شد با کسب برتری، رکورد ملی جوانان را شکست.

به گزارش نصر، مهدی سپهری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: شقایق خطیبی با رکورد ۱۸ دقیقه و ۵۰ ثانیه و ۳۴ صدم ثانیه در دو پنج هزار متر به مقام دوم دست یافت و با این موفقیت توانست رکورد ملی در بخش جوانان را جابجا کند.
وی اظهار داشت: رکورد پیشین این ماده با زمان ۱۸ دقیقه و ۵۱ ثانیه و ۶۹ صدم ثانیه در دست پریچهر شاهی بود که رکورد جدید کسب شده توسط این ورزشکار زن زنجانی پس از اعلام نتیجه تست دوپینگ از سوی فدراسیون به ثبت خواهد رسید.
سپهری با بیان اینکه این مسابقات با حضور بیش از ۵۰ ورزشکار منتخب از سراسر کشور در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد، اظهار داشت: این مسابقات در مواد پرش با نیزه، پرتاب نیزه، پرتاب وزنه، ۱۰۰ متر با مانع، پرش طول، ۱۰۰ متر، ۴۰۰ متر، پرتاب چکش، ۸۰۰ متر، پرش ارتفاع، پرش سه گام، ۴۰۰ مانع، ۵۰۰۰ متر و پرتاب دیسک برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه ۲ دونده دیگر زنجانی نیز در این رقابت‌ها فخرآفرین شدند، افزود: مریم محمودی در ماده دو ۸۰۰ متر با رکورد ۲ دقیقه و ۱۸ ثانیه و ۴۰ صدم ثانیه و سمیرا مقدم آقاجاری نیز با ثبت رکورد یک دقیقه و ۱۹ ثانیه و ۳۲ صدم ثانیه در ماده ۴۰۰ متر با مانع، به ترتیب عناوین نخست و دوم را کسب کردند.
انتهای پیام/

پژوهشیار