مدیرعامل باشگاه تراکتور؛

برای کسب جام قهرمانی همدل شده‌ایم

1399/06/11 - 15:07 - کد خبر: 26159
میرمعصوم سهرابی

نصر: مدیرعامل باشگاه تراکتور از رد درخواست باشگاه برای برگزاری مراسم بدرقه هواداران و اعزام جمعی از اصحاب رسانه برای بازی فینال جام حذفی خبر داد.

به گزارش نصر، "میرمعصوم سهرابی" در خصوص پیگیری باشگاه برای حضور تعدادی از اصحاب رسانه استان برای سفر به مشهد و پوشش بازی فینال جام حذفی، اظهار کرد: طبق نامه‌ای که هفته گذشته به سازمان لیگ ارسال کردیم، خواستار همراهی جمعی از عکاسان و خبرنگاران در سفر به مشهد و پوشش بازی فینال شدیم که سازمان لیگ ضمن مخالفت با این درخواست، محدودیت‌های اعمال شده از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا در خراسان رضوی را دلیل عدم امکان حضور اصحاب رسانه در این بازی عنوان کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور ضمن قدردانی از حمایت‌های اصحاب رسانه استان طی فصل اخیر از باشگاه تراکتور، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما فراهم کردن شرایط حضور و همراهی این عزیزان در بازی فینال بود که متاسفانه شرایط و محدودیت ها، ما را از این امر محروم کرد و به نوبه خود از تمامی خبرنگاران و عکاسان پوزش می‌خواهیم.

سهرابی همچنین درخصوص برگزاری مراسم بدرقه از سوی هواداران نیز گفت: طی روزهای گذشته در مکاتباتی که با مراجع ذی‌صلاح داشتیم، به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و احترام به کادر درمان، هرگونه تجمع و برگزاری مراسم ممنوع است و انشالله با کسب جام در فرصتی مناسب، در قالب مراسمی باشکوه، درخدمت هواداران عزیز خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در پایان اظهاراتش از انگیزه و روحیه بالای تیم برای کسب عنوان قهرمانی خبر داد و عنوان کرد: همه اعضای تیم همدل و با روحیه بالا درصدد آوردن جام قهرمانی به تبریز هستند و انشالله با دعای خیر هواداران به این مهم دست خواهیم یافت.
انتهای پیام/

پژوهشیار