یک ماه دیگر رکوردگیری می‌کنم

میری: امیدوارم تراکتورسازی قهرمان جام حذفی شو‌د

1399/06/10 - 07:38 - کد خبر: 26028
علی میری

نصر: نایب قهرمان وزنه برداری جهان گفت: با نظم و برنامه خوبی تمریناتم را جلو می‌برم و یک ماه دیگر انفرادی رکوردگیری می‌کنم.

به گزارش نصر، علی میری در گفت‌وگویی در خصوص ادامه تمرینات انفرادیش در ارومیه، اظهار داشت: با نظم خوبی که در دوران کرونایی برای انجام تمریناتم داشتم، تمرین انفرادی خودم را جلو می‌برم. براساس برنامه‌ریزی که دارم، تا یک ماه دیگر رکوردگیری می‌کنم و امیدوارم بتوانم رکوردهای شخصی‌ام را افزایش دهم.
وی با اشاره به اینکه طرفدار دو آتیشه تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز است، عنوان کرد: تا الان تراکتورسازی دو بار قهرمان جام حذفی شده است. امیدوارم روز ۱۳ شهریور ماه در فینال بتواند استقلال را شکست دهد و برای سومین مرتبه قهرمان شود.
میری درباره حضورش در پویش "همت پهلوانانه و کمک مومنانه" جامعه وزنه‌برداری گفت: وظیفه هر انسانی است که به هم‌نوع خود کمک کند. هر شخصی که درآمد خوبی یا اسم و رسمی دارد، باید برای کمک به افراد نیازمند دست به کار شود. برای از بین بردن فقر در جامعه‌مان همه باید دست به دست هم دهیم تا از این وضعیت اقتصادی گذر کنیم.
وی ادامه داد: فوتبالیست نیستم که پنالتی را بیرون بزنم و یک دنیا پول بگیرم. در حد و اندازه خودم سعی می‌کنم به افراد نیازمند کمک کنم. 
ملی‌پوش ارومیه‌ای وزنه‌برداری تاکید کرد: شبها که از تمرین به خانه برمی‌گردم، مشکلاتی را می‌بینم که دلم را به درد می‌آورد. همه باید دست هم‌نوع نیازمند خود را بگیرند تا روزهای خوبی را در آینده پیش‌رو داشته باشیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار