سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی:

انفجار گاز در منزل مسکونی در تبریز، پنج مصدوم برجای گذاشت

1399/06/09 - 10:04 - کد خبر: 26020
انفجار

نصر: سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مصدوم شدن پنج نفر در حادثه‌ی انفجار گاز و آتش سوزی در منزل مسکونی در خیابان شهید اصمعی تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، وحید شادی‌نیا در گفت‌وگویی در تشریح جزییات این حادثه گفت: این حادثه ساعت ۸:۴۴ صبح یکشنبه روی داد که دو نفر از مصدومان حادثه بدحال هستند.
وی از انتقال مصدومان حادثه توسط سه آمبولانس اورژانس به مرکز آموزشی درمانی سینای تبریز خبر داد.
 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز نیز در تشریح این حادثه گفت: صبح یکشنبه، پس از گزارش وقوع آتش سوزی در طبقه چهارم ساختمانی در خیابان شهید اصمعی که موجب دود گرفتگی ساختمان و گرفتاری 9 نفر از افراد ساختمان شده بود، آتش نشانان برای اطفاء و امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.
علیرضا زبردست افزود: طبقه‌ی چهارم این ساختمان پنج طبقه به شدت طعمه حریق شده و دود حاصل از آن موجب دودگرفتگی در طبقه پنجم ساختمان و گرفتاری افراد ساختمان شده بود.
وی گفت: تیم‌های عملیاتی همزمان با اجرای عملیات اطفاء و امدادرسانی به افراد گرفتار، آتش سوزی را اطفاء کرده و افراد را ساختمان را برای رها سازی و نجات به پشت بام ساختمان هدایت کردند.
به گزارش ایسنا، به نقل از امور ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز، زبردست در خاتمه خاطرنشان کرد: فقط طبقه چهارم این ساختمان در آتش سوخت و حادثه در سایر طبقات، خساراتی نداشت.
انتهای پیام/

پژوهشیار