تاج الدینی:

توفیق خدمت به مردم از بزرگ‌ترین روزی های معنوی است

1399/06/08 - 11:51 - کد خبر: 25998
سالن چند منظوره شیرخوارگاه احسان

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: از جمله حوائجی که رفع آن تنها نصیب پاکترین افراد جامعه می‌شود، سرپرستی و حمایت از کودکان بی‌سرپرست است که یکی از وظایف و تکالیف مهم بهزیستی است و خیرانی که در این امر سهیم می‌شوند اجر والایی در نزد پروردگار دارند و ثواب آنها قابل احصا نیست.

به گزارش نصر، حجه الاسلام والمسلمین سید"محمدرضا میرتاج‌الدینی" در آیین بهره برداری از سالن چند منظوره شیرخوارگاه بهزیستی تبریز ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان اظهار کرد: ثبات قدم و استواری در سیره امام حسین (ع) تنها زمانی رنگ واقعیت به خود می‌گیرد که شیوه ظلم ستیزی و پایداری اباعبدالله‌الحسین (ع) در دفاع از مظلومان تبدیل به فرهنگ غالب جامعه و افراد آن شود.

وی با اشاره به شهادت مظلومانه شهیدانی چون رجایی، باهنر و شهید بهشتی افزود: هر کشته شدن، هر مبارزه و هر جنگی مقدس و ارزشمند نیست بلکه این هدف و آرمان مبارزه است که به آن تعالی و قداست می‌بخشد.

تاج‌الدینی در ادامه تصریح کرد: خداوند متعال یک‌سری نعمت‌ها و روزی‌های مادی و یک‌سری روزی‌های معنوی نصیب انسان می‌کند که توفیق خدمت به مردم و رفع نیازهای آنها از بزرگترین روزی‌های معنوی به‌شمار می‌رود.

میرتاج‌الدینی یادآور شد: به فرموده امام حسین (ع) «از نعمت‌های خداوند بر شماست که نیازهای مردم از طرف پروردگار به سوی شما حواله می‌شود».

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس اذعان کرد: یکی از نشانه‌های انجام عمل خیر این است که در سایه قبول این عمل خیر، خیر دیگری واقع می‌شود.

وی تاکید کرد:  از جمله حوائجی که رفع آن تنها نصیب پاکترین افراد جامعه می‌شود، سرپرستی و حمایت از کودکان بی‌سرپرست است که یکی از وظایف و تکالیف مهم بهزیستی است و خیرانی که در این امر سهیم می‌شوند اجر والایی در نزد پروردگار دارند و ثواب آنها قابل احصا نیست.

انتهای پیام/

پژوهشیار