نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

سیره شهدای دولت و انقلاب، بهترین برنامه برای کارگزاران نظام اسلامی است

1399/06/06 - 20:16 - کد خبر: 25959
جلسه ستاد استانی کرونا، حجت الاسلام آل هاشم

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر اهمیت خدمت خالصانه مسئولان به مردم تاکید کرد و گفت: سیره شهدای دولت و انقلاب، بهترین برنامه برای کارگزاران نظام اسلامی است که باید بیش از پیش مورد توجه تمامی مسئولان قرار گیرد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم در مراسم تجدید میثاق مسئولان استان با آرمان‌های امام و شهدا به مناسبت هفته دولت، به مهم‌ترین شاخص‌های کارگزاران کشور اشاره کرد و افزود: تمام کارگزاران کشور باید انسان‌هایی باتقوا، صالح، عادل، مطالبه گر و امانت دار بوده و علاوه بر پرهیز از سیاست زدگی در کارهای اداری، در بطن مردم نیز به صورت مستمر حضور داشته باشند.
وی همچنین از هیأت‌های عزاداری استان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آئین‌های عزاداری ماه محرم قدردانی کرد و خواستار توجه همه هیأت‌ها و عزاداران حسینی نسبت به رعایت این پروتکل‌ها شد.
استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اقتدا به امام و سرور خود، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و مجاهدت عباس گونه در برابر زورگویان و یزیدیان زمان، امنیت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
محمدرضا پورمحمدی افزود: هدف از این مراسم، تجدید بیعت با شهیدانی است که عزت، اقتدار، ثبات و امنیت امروز ایران اسلامی، مرهون ایثار و جانفشانی‌های این عزیزان است.
وی با بیان اینکه هدف استکبار جهانی، شکستن مقاومت ایران اسلامی در جنگ تحمیلی بود، گفت: هدایت‌های داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس را به نقطه عطفی در تاریخ درخشان ایران اسلامی تبدیل کرد.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در 40 سال اخیر به اسوه و الگوی تمامی کشورهای آزادی‌خواه جهان تبدیل شده و روز به روز بر نفوذ ایران اسلامی و روحیه مقاومت و ایستادگی کشورها در مقابل زورگویان افزوده می‌شود.
به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی گفت: امروز و در این مکان مقدس با شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، عهد و پیمان می‌بندیم که در خدمت صادقانه و بی منت به مردم بکوشیم و نهایت تلاش خود را برای ادامه راه این عزیزان به کار بگیریم.
انتهای پیام/

پژوهشیار