خبر/

لوکس ترین سدان چینی از هونگ چی

1399/06/06 - 14:51 - کد خبر: 25935
بنز

نصر: داخل کابین نیز مجموعه ای از آخرین فناوری های روز حضور دارند. مواد اولیه باکیفیت دارای بافت نرم، صندلی های مجهز به ماساژور، نمایشگرهای دیجیتال بزرگ و جدیدترین امکانان ایمنی برای H9 لیست شده اند.

به گزارش نصر، مدتی قبل طی یک مطلب به معرفی هونگ چی E-HS9 به عنوان لوکس ترین شاسی بلند چینی با پیشرانه تمام الکتریکی پرداختیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد.
گفتنی است هونگ چی را می توان به نوعی متفاوت ترین تولیدکننده خودرو در چین دانست! هونگ چی نام لیموزین تولیدی کشور چین است که احتمالا نمونه های از آن را در تصاویر و ویدئوهای مربوط به جشن و یا نشست های سیاسی مقامات چینی دیده اید. سابقه تولید اولین نمونه هونگ چی به سال 1958 میلادی باز می گردد و این واژه در زبان چینی به مفهوم پرچم قرمز است که باری کاملا سیاسی دارد. از این رو هونگ چی محصولی است که طی تاریخ بارها توسط دولتمردان چینی مورد استفاده قرار گرفته است.
در دوران کنونی هونگ چی به عنوان زیرمجموعه ای از گروه خودروسازی بزرگ فاو چین در زمینه تولیدات باکیفیت و همچنین لوکس فعالیت دارد.
اما به تازگی تصاویر مربوط به نمونه سدان خانواده H هونگ چی با نام H9 منتشر شده تا گروه فاو پرچمدار تولید لوکس ترین سدان چینی هم باشد.

این محصول در 5 تریم و از 44828 تا 78109 دلار قیمت خورده است.
در قسمت دماغه همان الگوی طراحی شاسی بلند هونگ چی را شاهد هستیم که شامل چراغ های اصلی دو قسمتی مستطیلی، نوار ال ایی دیی و یک گریل(جلوپنجره) بسیار وسیع با عناصر کرومی می شود.









رینگ های آلومینیومی در اندازه 20 اینچی انتخاب شده اند.
از منظر ابعاد؛ H9 برابر با 5137 میلیمتر در طول، 1904 میلیمتر در عرض و 1493 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز 3000 میلمتر است.






 
شیب سقف از ستون آخر تا انتهای صندوق به سبک کلاس فست بک انتخاب شده است. در نمای عقب نیز چراغ های اصلی یکپارچه و گرافیک داخلی آنها چیزی شبیه به سدان های لوکس آلمانی و آمریکایی به نظر می رسد و منظره زیبایی را شکل داده است.




 
قیمت اعلام شده توسط هونگ چی نیز از دیگر جذابیت های آن است زیرا ارزانتر از سدان هایی مانند آئودی آ6، ب ام و سری5 و مرسدس بنز ایی کلاس خواهد بود.
داخل کابین نیز مجموعه ای از آخرین فناوری های روز حضور دارند. مواد اولیه باکیفیت دارای بافت نرم، صندلی های مجهز به ماساژور، نمایشگرهای دیجیتال بزرگ و جدیدترین امکانان ایمنی برای H9 لیست شده اند.
 





 
پیشرانه
برای این محصول از پیشرانه 2 لیتری توربو به علاوه یک سیستم الکتریکی 48 ولتی هیبرید ملایم استفاده شده است. این موتور شباعت زیادی به ساختاری دارد که در ب ام و سری5 وجود دارد. میزان خروجی پیشرانه برابر با 182 اسب بخار و گشتاور 380 نیوتن متر است.
علاوه بر این، گزینه دیگر در بخش پیشرانه در نظر گرفته شده که شامل نمونه 3 لیتری 6 سیلندر سوپرشارژ با 283 اسب بخار خروجی و گشتاور 400 نیوتن متر می شود. این مجموعه با جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه هماهنگ است.
در آزمایش ها، H9 طی 7.1 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت رسیده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار