در جریان بازدید مدیر کل تعاون، کار و‌ رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی مطرح شد:

قدردانی فتحی از مدیران بیمارستان بهبود

1399/06/06 - 12:55 - کد خبر: 25921
بیمارستان بهبود، حسین فتحی

نصر: مدیر کل تعاون، کار و‌ رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از تلاش های مدیران بیمارستان بهبود به عنوان یکی از تعاونی های موفق استان تقدیر کرد.

به گزارش نصر، حسین فتحی عصر روز چهارشنبه ششم شهریورماه از بخش های مختلف بیمارستان بهبود در ساختمان جدید و پروژه طرح توسعه بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی و فن آوری دستگاه های جدید تشخیصی و درمانی  بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بهبود قرار گرفت.
 
 
 

فتحی ضمن این بازدید، از پیشرفت های بیمارستان بهبود در راستای جلب رضایت بیماران و مراجعین اظهار خرسندی نمود و از زحمات مدیرعامل بیمارستان  در فراهم آوری چنین امکاناتی در قالب شرکت تعاونی موفق قدردانی کرد.
 
 
 
 
 
این گزارش حاکی است، بهمن ذیجاه نیز ضمن خوش آمدگوئی و تشکر از حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه استان، این بازدید را در راستای توجه وافر مسئولین استانی  و کشوری  به امر خدمت رسانی شرکت های تعاونی به مردم و اشتغال زائی خواند.
 

 
 
در این بازدید فتحی و هیئت همراه از بخش های جدید تاسیسات و موتورخانه، اکسیژن سازها، هواسازها، انبار مرکزی، بخش جدید مامائی و زایمان، بخش تصویربرداری، اسکوپی، طب هسته ای، اتاق های عمل و بخش های بستری، پست برق، اورژانس شبانه روزی و درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی دیدار کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار