مدیر کل تبلیغات اسلامی استان؛

ورود تبلیغات اسلامی به جریان های سیاسی ممنوع است

1399/06/05 - 16:03 - کد خبر: 25884
حجت الاسلام حسن شعبانی

نصر: مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اصالت و تاثیرگذاری مسائل فرهنگی و اینکه نباید با جریان های سیاسی رسالت فرهنگی اداره خدشه دار شود تاکید کرد: ورود تبلیغات اسلامی به جریان های سیاسی بویژه در حوزه انتخابات ممنوع است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام حسن شعبانی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میانه، بر لزوم حضور پررنگ این سازمان در تمامی مسائل  فرهنگی و استفاده بهینه از فرصت های فرهنگی اشاره کرد.
وی با قدردانی از زحمات حجت الاسلام اباذری در عهده داری مسوولیت تبلیغات شهرستان به رغم مسوولیت سنگین در هشترود و خالی نگذاشتن سنگر خدمتگزاری در حوزه تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام اردبیلی را فردی توانمند، ارزشی و انقلابی، تحصیلکرده، پـژوهشگر و با سابقه در امر تبلیغ و مدیریت، طولانی شدن فرایند این انتخاب را به جهت اهمیت و پیچیدگی و گستردگی کار در شهرستان میانه عنوان و اظهار امیدواری کرد که با شایستگی و درایت رییس جدید این اداره و با همراهی و تعامل سایر ادارات و نهادهای شهرستان اداره تبلیغات شهرستان موفق تر از گذشته به رسالت ذاتی و تخصصی خود بپردازد.
حجت الاسلام شعبانی در پایان با اشاره به اهمیت گفتمان انقلاب اسلامی و رویکرد سازمان در دوره جدید گفت:  اداره تبلیغات شهرستان باید بتواند چتر گفتمان اسلامی را بر سر مردم منطقه بگستراند.
گفتنی است در پایان مراسم از زحمات حجت الاسلام اباذری تجلیل و حجت الاسلام اردبیلی به سمت رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی معرفی شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار