خبر/

آغاز پرواز هفتگی «هما» به اسپانیا از ۱۲ شهریورماه

1399/06/05 - 13:05 - کد خبر: 25859
هواپیمایی ایران ایر

نصر: پروازهای برنامه‌ای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» به فرودگاه مادرید از ۱۲ شهریورماه جاری برقرار می‌شود.

به گزارش نصر، در پی هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری ایران و اسپانیا برای برقراری پرواز برنامه ای بین دو کشور، اولین پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» به مقصد مادرید، روز چهارشنیه  ۱۲ شهریور (۲ سپتامبر) با هواپیمای ایرباس انجام می شود.
این پرواز در روزهای چهارشنبه هرهفته، با پرواز شماره ۷۳۱ در ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه بامداد، فرودگاه امام خمینی (ره) را ترک و ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه (به وقت محلی) در فرودگاه مادرید به زمین می نشیند.  
بازگشت این پرواز نیز در همان روز با پرواز شماره ۷۳۰ در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی از فرودگاه مادرید و ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه وارد فرودگاه امام خمینی (ره) می شود.
هموطنان برای خرید بلیت این پرواز می‌توانند به سایت https://ebooking.iranair.com مراجعه یا با شماره تلفن ۴۶۶۲۱۸۸۸ (دفتر فروش تلفنی هما) تماس برقرار کنند.
براساس این اطلاعیه مسافران با ویزای تایپ C (توریستی) تا اطلاع ثانوی مجاز به انجام سفر نیستند.
 همچنین مسافران قبل از پرواز باید به نشانی لینک  https://www.spth.gob.es/  مراجعه و فرم پزشکی موجود را تکمیل کنند و کپی آن را نیز به همراه داشته باشند.  
طبق اطلاعیه ارسال شده، ورود هرگونه بار دستی به صورت ترولی یا چرخدار به داخل کابین پروازی مجاز نبوده و مسافران صرفا می‌توانند فقط یک کوله پشتی و یا یک ساک دستی برای بار همراه به داخل کابین استفاده کنند. استفاده از ماسک نیز در طول پرواز و در فرودگاه‌ها الزامی است.
در حال حاضر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما " از فرودگاه حضرت امام (ره) به صورت برنامه ای به فرودگاه های وین، آمستردام، پاریس، میلان، منچستر و لندن پرواز می کند.
انتهای پیام/

پژوهشیار