مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی خبر داد:

انجام ۳۷ سورتی پرواز طی هفته از فرودگاه ارومیه به مقصد تهران

1399/06/05 - 12:11 - کد خبر: 25852
فرودگاه ارومیه

نصر: مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: ۳۷ سورتی پرواز به طور متوسط در هفته از فرودگاه بین‌المللی ارومیه به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران انجام می‌شود که نوعی رکورد در پروازهای این فرودگاه به شمار می‌رود.

به گزارش نصر، محمدعلی نائل قراملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: این پروازها توسط شرکت‌های هواپیمایی آتا، ایران‌ایر، قشم ایر، تابان، آسمان و معراج  انجام می‌شود.
وی ادامه داد: روزانه به طور متوسط پنج پرواز در ساعت مختلف روز از فرودگاه ارومیه به مقصد تهران و بالعکس انجام می‌گیرد.
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در پروازها نیز پروتکل‌های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک، دستکش و رعایت مسائل بهداشت فردی به طور کامل رعایت می‌شود.
قراملکی با اشاره به اینکه حفظ سلامت مسافران و کارکنان اولویت اصلی در پروازهاست، بیان کرد: ترمینال‌ها، ساختمان اداری و عملیاتی به صورت مستمر ضدعفونی می‌شوند و هماهنگی لازم برای استقرار تیم بهداشتی به منظور تب سنجی مسافران انجام شده است.
به گزارش ایرنا آذربایجان‌غربی سه فرودگاه در شهرهای ارومیه، خوی و ماکو دارد ولی بخش قابل توجهی از پروازهای این استان از طریق فرودگاه ارومیه انجام می‌شود؛ تهران، مشهد و استانبول سه مسیر پروازی پرتردد فرودگاه ارومیه به شمار می‌رود.
انتهای پیام/

پژوهشیار