محمدرضا پورمحمدی؛

سپاه نقش تاثیرگذار در تامین امنیت آذربایجان شرقی دارد

1399/06/05 - 11:24 - کد خبر: 25841
جلسه

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر حضور پررنگ سپاه و بسیج در عرصه های مختلف، گفت: این دو مجموعه خدوم نقش بسیار مهم و تاثیرگذار در تامین امنیت استان دارند.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی سه شنبه شب در دیدار با فرماندهان سپاه عاشورا ضمن قدردانی از نقش فعال سپاه و بسیج در تأمین امنیت استان، امنیت پایدار را بزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و افزود: آذربایجان شرقی از نظر شاخص‌های امنیتی جایگاه بالایی در کشور دارد و در سایه عنایت الهی و تلاش یگان‌های نظامی و انتظامی هیچ مشکل امنیتی خاصی در استان نداریم.
وی با اشاره به اینکه امنیت پایدار، پایه و اساس همه فعالیت‌ها در کشور و استان است، اظهار داشت: آذربایجان شرقی به‌رغم موقعیت استراتژیک ویژه خود، در سایه همراهی مردم و تلاش های شبانه‌روزی، اشراف اطلاعاتی و اقدام به ‌موقع دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، جزو امن‌ترین استان‌های کشور است.
پورمحمدی با قدردانی از مشارکت فعال سپاه و بسیج در تأمین نظم و امنیت آذربایجان شرقی، یادآور شد: اگر امسال شاهد راه‌اندازی افزون بر ۵۰۰ واحد تولیدی جدید در استان هستیم در سایه امنیت موجود و پایدار است.
وی ادامه داد: با وجود تشدید مشکلات ناشی از تحریم‌های اقتصادی و شیوع ویروس کرونا طی ماه های اخیر، هیچ مسأله‌ای از نظر امنیتی در استان به وجود نیامده و مسئولان استان نیز با جدیت برای حل مشکلات تلاش می‌کنند.
به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه عاشورا نیز در این دیدار با تبریک هفته دولت و روز کارمند، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی گذشته، حال و آینده دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
سردار عابدین خرم با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با هیأت دولت و سخنان مهم ایشان، گفت: نگرش ایشان به عملکرد دولت و نظام در میان بحران‌های جهانی نگاهی بسیار امیدوار کننده بود و باید از این نوع نگرش برای تقویت پایه های نطام اسلامی استفاده کرد.
وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای گرفتار کردن نظام جمهوری اسلامی با بحران های مختلف از جمله ناامنی، افزود: با وجود این دسیسه ها وضعیت جهانی به گونه‌ای رقم خورده است که خود آن ها گرفتار بحران شده‌اند و کشور ما به سلامت از شرایط سخت عبور کرده است.
خرم از پیگیری و جدیت استاندار و مسئولان اجرایی آذربایجان شرقی در رسیدگی به مشکلات مردم قدردانی و اضافه کرد: هماهنگی، همدلی و همکاری میان مسئولان استان، موجب آرامش در بخش‌های مختلف شده و به‌رغم تبلیغات منفی رسانه‌های بیگانه اداره امور در آذربایجان شرقی وضعیت مناسبی دارد.
وی گفت: مسائل کارگری در آذربایجان شرقی در مقایسه با تعداد واحدهای تولیدی و صنعتی استان در پائین‌ترین سطح است که نشان می‌دهد مسئولان اجرایی نسبت به مشکلات این بخش پاسخگو هستند.
انتهای پیام/

پژوهشیار