استاندار اردبیل؛

اقدامات توسعه‌ای دولت مدیون امنیت موجود در کشور است

1399/06/04 - 16:19 - کد خبر: 25816
اکبر بهنامجو

نصر: استاندار اردبیل گفت: اقدامات توسعه‌ای دولت مدیون امنیت موجود در کشور بوده که با ایثار و خدمت خالصانه نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی حاصل شده است.

به گزارش نصر، اکبر بهنامجو روز سه‌شنبه در نشست فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش در اردبیل افزود: ارتش همواره به دور از حاشیه در انجام ماموریت‌ها و اهداف خود به خوبی و موفق عمل کرده و سهم بسزایی در تامین امنیت کشور داشته است.
وی با گرامیداشت دولت  و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بیان کرد: باید همواره از این شهیدان و خدمتگزاران بی‌منت در اقدامات خود الگوبرداری کرده و در خدمت به مردم و اقدامات توسعه‌ای خود تلاش کنیم.
فرمانده تیپ  ۴۰ متحرک هجومی پیاده ارتش در اردبیل نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت گفت: اقدامات و خدمات دولت در وضعیت کنونی کشور و تحریم‌های ظالمانه دشمنان شایسته قدردانی است.
محمود سلیمانیان بیان کرد: دولت با وجود تحریم‌ها توانسته شرایط اقتصادی کشور را کنترل کند و این موضوع نشان دهنده مدیریت مطلوب دولتمردان است.
وی با اشاره به ماموریت‌های محول شده به ارتش گفت: در تمامی ماموریت‌هایی که به ارتش در استان سپرده شده، این تیپ آمادگی لازم را برای اجرا داشته و به وظایف خود به خوبی عمل کرده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار