مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز خبر داد:

اجرای تقاطع‌های مجازی برای اولین بار در تبریز

1399/06/04 - 11:03 - کد خبر: 25770
تقاطع مجازی

نصر: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از اجرای تقاطع‌های مجازی بدون استفاده از مصالح سنگی و بتنی جهت تردد خودرو در معابر با هدف کاهش هزینه‌ها و ارائه خدمات بهینه برای اولین بار در تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، اصغر آدی‌بیگ گفت: سازمان ترافیک در سال ۹۹ با توجه به پیشرفت کشور در زمینه مطالعات و اجرای پروژه‌های ترافیکی، با طرح ایده اجرای تقاطع‌های مجازی بدون استفاده از مصالح سنگی و بتنی جهت تردد خودروهای شهروندان در معابر سطح شهر به خصوص تقاطع‌ها و میادین اقدام به اجرای خط کشی‌های مجازی کرده است.
وی تشریح کرد: این طرح، با توجه به شرایط اقتصادی و فرهنگی جامعه و شهر تبریز برای هر چه زیباتر دیده شدن و به خصوص کاهش هزینه‌های بالا و صرف منابع مالی شهرداری، اجرایی شده است.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، آدی‌بیگ افزود: این امر برای اولین بار در تبریز آغاز شده و با استقبال مردم، حمایت‌های شهردار تبریز و همکاری پرسنل جوان سازمان ترافیک اجرا شده است.
وی ادامه داد: کاهش هزینه‌های اجرای پروژه‌های مختلف مورد تاکید شهردار تبریز بوده و سازمان حمل و نقل و ترافیک اقدامات خوبی در این خصوص انجام داده که امیدوارم شاهد افزایش موارد مشابه در سطح شهر تبریز باشیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار