خبر/

فرماندار هشترود خواستار رفع کاستی‌های آزادراه پیامبر اعظم شد

1399/06/03 - 15:22 - کد خبر: 25744
آزادراه

نصر: فرماندار هشترود با اشاره به کاستی‌های آزادراه پیامبر اعظم در محدوده این شهرستان خواستار ایجاد روشنایی در آن شد.

به گزارش نصر، امین امینیان در شورای ترافیک هشترود گفت : متاسفانه برخی نقاط این آزاد راه از جمله در نقاط مه گیر , گردنه های نصیرآباد و موسی بلاغی و پارکینگ ها که ازحساسیت خاصی بر خوردار هستند، تاریک و ظلمانی است و مشکلات عدیده ای برای رانندگان و مسافران به وجود می آورد.
فرماندار هشترود با بیان اینکه در زمان احداث این آزادراه برخی راه های روستایی قطع شده است، افزود: هنوز پس از گذشت چندین سال از افتتاح آزادراه، روستاییان یا نمی توانند به آزاد راه دسترسی داشته باشند یا غیر قانونی وارد  آن می شوند.
وی ایجاد ایستگاه آتش نشانی مستقل را نیز در آزادراه پیانبر اعظم در محدوده شهرستان هشترود ضروری دانست و افزود : در صورت بروز تصادف و آتش سوزی در آزادراه و تا رسیدن خودروی آتشنشانی از هشترود، دیگر کار از کار گذشته است.
امینیان گفت: آسفالت آزاد راه در برخی جاها تخریب شده و باید دوباره روکش و خط کشی شود و احداث مجتمع های بین راهی در محدوده هشترود به میانه و هشترود به بستان آباد نیز ضروری است.
وی همچنین از برخورد با رانندگان متخلف برون شهری خبر داد و گفت : رانندگان در قبال سوار کردن سه تفر در خودرو،  به ازای هر نفر در مسیر هشترود به تبریز باید 25 هزار تومان بگیرند، اما مشاهده می شود که باز 4 نفر سوار می کنند.
وی با انتقاد از شهرداری هشترود به دلیل طولانی شدن زمان مطالعه طرح ترافیکی گفت : متاسفانه شهرداری همت و اراده ای برای جمع آوری و ساماندهی دست فروشان ندارد.
حدود ۱۷۰ کیلومتر از مسیر ۳۰۰ کیلومتری آزادراه پیامبر اعظم (زنجان - تبریز) در محدوده شهرستان هشترود قرار دارد.
انتهای پیام/

پژوهشیار