استاندار زنجان؛

۱۰۴ مدیر جوان به مجموعه دستگاه‌های اجرایی زنجان اضافه می‌شود

1399/06/03 - 11:37 - کد خبر: 25716
فتح الله حقیقی

نصر: استاندار زنجان گفت: ۱۰۴ نفر از جوانان توانمند زیر ۳۸ سال با معرفی دستگاه های اجرایی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آموزش های لازم را فرا گرفتند که این افراد تا پایان هفته دولت در کنار مدیران ارشد استان قرار می‌گیرند.

به گزارش نصر، فتح الله حقیقی در دومین روز از هفته دولت در مراسم افتتاح دومین پارک بانوان زنجان باتاکید بر لزوم وارد شدن بانوان و جوانان به عرصه های مدیریتی به عنوان آینده سازان کشور، افزود: تا پایان اردیبهشت امسال ۱۰۹ نفر از بانوان شاغل در ادارات استان ارتقا پیدا کرده‌ و در مدیریت‌های مختلف قرار گرفتند.
وی یادآورشد: این بانوان بر اساس توانمندی های خود در آینده نزدیک ارتقا خواهند یافت.
استاندار زنجان با بیان اینکه طی هفته دولت امسال ۶۹ پروژه اقتصادی با رشد ۱.۲۸ درصدی نسبت به هفته دولت سال قبل بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شود، خاطرنشان کرد: شمار پروژه‌های عمرانی استان در سال جاری نیز با ۵۲.۴۳ درصد رشد نسبت به سال قبل به ۹۲۵ پروژه رسیده است.
وی ادامه داد: امسال ۹۹۴ پروژه به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شود که ۸۲ درصد افتتاح و ۱۸ درصد نیز کلنگ‌زنی است.
استاندار زنجان همچنین با اشاره به عزاداری های محبان اباعبدالله الحسین(ع) گفت: تلاش عزاداران و هیاتهای عزاداری برای رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت عموم مردم ارزشمند و قابل قدردانی است.
حقیقی یادآورشد: با کاهش تدریجی شمار مبتلایان به کرونا نباید عادی انگاری شود چراکه ویروس کرونا همچنان وجود دارد و قربانی می گیرد.
وی تاکید کرد: در شرایط کنونی تنها رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زنجیره انتقال این ویروس را قطع خواهد کرد و عموم مردم باید به این امر اهتمام ویژه داشته باشند.
به گزارش ایرنا، دومین پارک بانوان زنجان در چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت و پنج هزار متر مربع مساحت معابر و ۱۴۵ میلیارد ریال اعتبار صرف شده به بهره برداری رسید.
شهردار زنجان نیز در این مراسم وسعت فضای سبز شهر زنجان را ۵۰ هکتار بیان کرد و گفت: سطح چمن‌کاری در پارک بانوان زنجان کم بوده و از درختان مثمر در آن استفاده شده است.
حبیب ملایی یگانه با بیان اینکه حدود ۳۵ میلیارد تومان ارزش واقعی این پروژه است، گفت: با افتتاح این پارک سرانه فضای سبز شهروندان زنجانی افزایش خواهد یافت.
شهردار زنجان با اشاره به اینکه امسال ۴۵ میلیارد تومان هزینه پروژه فضای سبز است، گفت: امیدواریم تا پایان سال همه پروژه‌های فضای سبز که ۵۰ مورد است به بهره برداری برسد.
انتهای پیام/

پژوهشیار