استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

عزم دولتمردان برای تداوم مسیر توسعه آذربایجان شرقی

1399/06/03 - 10:27 - کد خبر: 25700
محمدرضا پورمحمدی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی بر عزم راسخ دولتمردان و کارگزاران بخش‌های مختلف برای تداوم مسیر توسعه و پیشرفت کشور و استان تأکید کرد.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی در گفتگویی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، خاطرنشان کرد: فرارسیدن هفته دولت که مزین به نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر و یادآور حماسه‌آفرینی و دلاورمردی خادمان ملت در سازمان‌ها و نهادهای خدمت‌گزار است، گرامی می‌داریم.
وی افزود: این هفته، فرصت مغتنمی است برای گرامی‌داشت و تجلیل از شهدای دولت و بزرگمردانی که عمر گران‌بهای خود را در راه خدمت به محرومان و مستضعفان سپری کردند و با تلاش‌های ایثارگرانه خود، برگ‌های زرین بی‌شماری در دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ثبت رساندند.
پورمحمدی همچنین ادامه داد: هفته دولت فرصتی است تا مسئولان و کارگزاران نظام، میثاق خود را با صاحبان اصلی انقلاب یعنی مردم عزیز ایران تازه کنند و با عزمی راسخ، بر تداوم مسیر توسعه و پیشرفت کشور پافشاری کنند.
استاندار ابراز امیدواری کرد مسئولان بخش‌های مختلف اجرایی، با درک شرایط حساس کشور، فرصتی را که برای خدمت به مردم در اختیار دارند مغتنم شمرده و با همت و تلاش مضاعف در جهت تعالی و پیشرفت کشور گام‌های جدی بردارند.
وی ادامه داد: تردیدی نیست که دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مسئول، در خط مقدم جنگ اقتصادی و مقابله با تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی قرار دارند؛ همچنین شیوع بیماری کرونا و تأثیر آن بر بخش‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی، مشکلات را در مقطع فعلی دوچندان کرده است؛ بنابراین جایگاه مسئولان در بیان دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و تلاش‌های دولت و بخش‌های مختلف نظام برای حل مشکلات جامعه، جایگاه ارزنده‌ای است.
پورمحمدی افزود: از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان انتظار می‌رود در فرصت هفته دولت، ضمن ارتباط مستمر با رسانه‌ها، تلاش‌های صادقانه خادمان ملت را به طور دقیق تشریح کرده و با تبیین شرایط کشور و تهدیدهای دشمنان بر ضد انقلاب اسلامی، روحیه امید و نشاط را در بین اقشار مختلف مردم تقویت کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار