امام جمعه هشترود؛

کارکنان دولت در خدمت به مردم از هم پیشی بگیرند

1399/06/02 - 14:39 - کد خبر: 25675
حجت‌الاسلام حسن جعفریان

نصر: امام جمعه هشترود گفت: دولتی‌ها و سایر خادمان ملت در خدمت به مردم از همدیگر پیشی بگیرند و وصایای حضرت علی (ع) را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام حسن جعفریان در دیدار کارکنان ادارات هشترود با وی، اظهار کرد: کارگزاران جمهوری اسلامی ایران باید به صورت شبانه روزی در خدمت مردم باشند و تکریم ارباب رجوع را در اولویت کاری خود قرار دهند. 
وی افزود: در راه خدا کار کردن نه تنها خستگی ندارد، بلکه به مسئول روحیه می‌دهد تا بیشتر در خدمت مردم و منطقه باشد. 
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه تذکر مومنانه به مسئولان یک واجب عینی است، خاطر نشان کرد: اگر تذکر دلسوزانه در جامعه جاری نشود، اکثر کارها به درستی پیش نمی‌رود. 
سید حمزه امینی یادآور شد: هر اداره‌ای که طرحی برای عمران و آبادانی داشته باشد، می‌تواند با ارائه طرح به دفتر نماینده و پیگیری آن، تخصیص اعتبار را از وزارت خانه مربوطه درخواست کند. 
وی ادامه داد: از زمان روی کار آمدن شهردار جدید، کارهای زیادی برای توسعه شهری انجام شده و شهر هشترود به یک کارگاه عمرانی بزرگ تبدیل شده است.
به گزارش ایسنا، فرماندار هشترود نیز در این جلسه با بیان اینکه دولتی‌ها همه در خدمت مردم هستند، اظهار کرد: شهدای دولت در حین انجام وظیفه به فیض عظیم شهادت نائل آمده‌اند. 
امین امینیان اضافه کرد: منتشر کردن عملکرد کل ادارات در هفته دولت، یک وظیفه بوده و مردم باید از کارکرد ادارات با خبر شوند. 
وی ادامه داد: هشترود از نظر ظرفیت معدنی، اصلاح الگوی کشت و دامپروری از شهرستان‌های سرآمد در استان است و اگر در کنار این ظرفیت‌ها دارای کارخانجات صنایع تبدیلی باشد، علاوه بر سرعت گرفتن توسعه منطقه، بیکاری نیز در حد قابل توجهی کاهش می‌یابد. 
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی، گازدار کردن 13 روستا و افتتاح چندین پروژه عمرانی در دستور کار ستاد بزرگداشت هفته دولت در هشترود قرارگرفته است.
انتهای پیام/

پژوهشیار