استاندار اردبیل؛

پروتکل‌های بهداشتی کنکور در استان اردبیل کامل رعایت شد

1399/06/01 - 11:06 - کد خبر: 25575
اکبر بهنامجو

نصر: استاندار اردبیل گفت: فاصله‌گذاری اجتماعی و تمام پروتکل‌های بهداشتی در جریان برگزاری کنکور سراسری در این استان کاملا رعایت شده و مشکل خاصی متوجه داوطلبان کنکور نیست.

به گزارش نصر، اکبر بهنامجو روز جمعه در بازدید از محل برگزاری کنکور سراسری در اردبیل اظهارداشت: وزارت علوم با برگزاری کنکور ۹۹ و ایجاد فضای کاملا اصولی توانست مانع از هدر رفت زحمات دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها شود.
وی با بیان اینکه در مکان‌های برگزاری کنکور فاصله‌گذاری اجتماعی ، ضدعفونی محل و استفاده از ماسک کاملا رعایت شده است، افزود: عوامل انتظامی و مراقبان و مسوولان دانشگاهی در برگزاری کنکور ۹۹ نهایت همکاری را دارند که زحمت دانش‌آموزان و داوطلبان در شرایط کرونایی ضایع نشود.
استاندار اردبیل تصریح کرد: بدلیل رعایت فاصله اجتماعی امسال از فضای بیشتری جهت برگزاری کنکور استفاده شده و دانشگاه‌های آزاد اسلامی، دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه پیام نور و مدارس آموزش و پرورش در این دوره همکاری بسیار خوبی دارند.
وی افزود: خانواده‌ها نباید دغدغه‌ای در این آزمون داشته باشند، چرا که همه عوامل دست به دست هم داده‌اند که خطری داوطلبان کنکور را تهدید نکند و همه امکانات و تجهیزات برای برگزاری آزمون و رقابت سالم مهیا شده است.
بهنامجو گفت: برگزاری آزمون کنکور در کشور خود یک تبلیغ مفید برای اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی است و چنانچه پروتکل تبیین شده از سوی ستاد ملی کرونا اجرا شود هیچ شغلی و برنامه‌ای در سطح کشور آسیب نمی‌بیند و مردم باید با الگوبرداری از وضعیت برگزاری کنکور سراسری در زندگی عادی و اجتماعی تلاش کنند.
استاندار اردبیل امروز از حوزه‌های برگزاری کنکور در اردبیل بازدید کرده و در جریان وضعیت موجود قرار گرفت.
انتهای پیام/

پژوهشیار