استاندار آذربایجان شرقی:

لزوم افزایش سیاست‌های حمایتی از تولید

1399/05/31 - 10:08 - کد خبر: 25543
شورای گفتگو 61

نصر: استاندار آذربایجان شرقی خواستار افزایش سیاست‌های حمایت از تولید برای تحقق هرچه بیشتر شعار سال و مقابله با تحریم‌های اقتصادی شد.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی در شصت و یکمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان، رونق و جهش هرچه بیشتر تولید را یکی از اساسی‌ترین استراتژی‌های راهبردی کشور در شرایط تحریم کنونی دانست و گفت: آینده جوانان و نسل‌های آتی کشور در گرو توجه به این‌ مهم و رفع چالش‌های پیش روی صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی است.

وی از اهتمام دولت برای حل مشکلات حوزه تولید خبر داد و گفت: پیشنهادات فعالان بخش خصوصی در رابطه با ضرورت تعلیق برخی از سیاست‌های ارزی بانک مرکزی در قالب یک نامه به رییس جمهور  و با پیگیری ویژه دکتر جهانگیری، معاون اول آقای رییس جمهور به رییس بانک مرکزی ارسال شده است.

وی خواستار تسهیل هرچه بیشتر سیاست‌های تولید و صادرات از سوی مسئولان شد و عنوان کرد: فعالان بخش خصوصی، سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و سختگیری‌های بی‌اساس، باعث دلسردی این قشر برای رونق هرچه بیشتر تولید می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود خواستار هماهنگی دستگاه‌های نظارتی برای برخورد با سواستفاده‌های احتمالی شد و گفت: پیش از احراز تخلف، هیچ مجموعه‌ای حق برخورد با واحدهای تولیدی ندارد و همچنین نباید هیچ گونه اغماضی با سواستفاده‌کنندگان از شرایط اقتصادی فعلی کشور وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

پژوهشیار