استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:

افتتاح و کلنگ‌زنی دو هزار و 474 پروژه در آذربایجان شرقی طی هفته دولت

1399/05/30 - 13:10 - کد خبر: 25521
استاندار آذربایجان شرقی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی دو هزار و 474 پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی امروز در جمع خبرنگاران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت، گفت: به مناسبت هفته دولت، امسال ۲۴۳۳ پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی با صرف اعتباری بالغ بر ۱,۹۰۰ میلیارد تومان در سطح استان افتتاح خواهد شد.
وی افزود: عملیات اجرایی ۴۱ پروژه نیز در این هفته آغاز خواهد شد که میزان اعتبار پیش‌بینی‌شده برای آنها ۷۷ میلیارد تومان است.
پورمحمدی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از این تعداد پروژه در شرایط کنونی که دولت با محدودیت‌های شدید مالی مواجه است، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی و حاکی از حرکت رو به رشد کشور به‌رغم تحریم‌ها و فشارهای خارجی است.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه برنامه‌های هفته دولت امسال متفاوت از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد، افزود: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، افتتاح پروژه‌ها در سطح استان تا حد امکان از طریق ویدئوکنفرانس انجام خواهد شد.
وی افزود: در صورت برگزاری برنامه‌ها به صورت فیزیکی، حضور حداقل افراد و رعایت موازین بهداشتی به صورت جدی در دستور کار دستگاه‌های مسئول قرار گیرد.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین هفته دولت را فرصت مغتنمی برای ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی به مردم دانست و گفت: بر این اساس در طول هفته دولت، معاونان استاندار، فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی با حضور در برنامه‌های صداوسیما به تشریح اقدامات و دستاوردهای دولت خواهند پرداخت.
وی از رسانه‌های مکتوب و مجازی استان نیز خواست تا در فرصت هفته دولت، امکان ارائه گزارش اقدامات و تلاش‌های دستگاه‌های دولتی در خدمت به مردم و حل مسائل و مشکلات جامعه را فراهم کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار