فرماندار هشترود:

راهبرد دولت اجرای طرح‌های توسعه‌محور در روستاهاست

1399/05/30 - 10:08 - کد خبر: 25495
فرماندر هشترود

نصر: فرماندار هشترود گفت: راهبرد و رویکرد دولت در اجرای طرح‌های عمرانی توسعه محور در روستاهاست.

به گزارش نصر، امین امینیان روز پنجشنبه در بازدید از پروژه های عمرانی روستاهای بخش مرکزی و نظرکهریزی این شهرستان افزود: به رغم تحریم‌های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا و اثرات مخرب آنها بر اقتصاد کشور و کاهش درآمدهای دولت و عدم تامین اعتبار کافی برای اجرای پروژهای عمرانی، روند اجرایی طرح های عمرانی قطع نشده و اقدامات و خدمات صورت گرفته قابل تقدیر و قدردانی است.
وی گفت: دولت تنها در پی ایجاد زیر ساخت ها در روستاها نبوده بلکه به دنبال اجرای طرح هایی است که اشتغال و افزایش درآمد سرانه روستاییان را به دنبال داشته باشد.  
وی تاکید کرد: مشارکت لازمه توسعه یک منطقه است بنابراین مردم باید در حل مشکلات جامعه و شهرستان مشارکت همه جانبه داشته باشند تا شاهد کاهش مشکلات و رشد و توسعه شهرستان به خصوص در حوزه روستایی باشیم.   
امینیان همچنین به عملیات گازرسانی به  ۱۸ روستای بخش مرکزی و نظرکهریزی به طول ۹۳ کیلومتر با اعتبار ۵۴ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح ها ۴۳۰ خانوار از گاز برخوردار می شوند که امیدواریم با ادامه این روند تا پایان دولت ۱۰۰ درصد روستاهای شهرستان را به شبکه گاز وصل کنیم. شهرستان هشترود با ۵۷ هزار جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز قرار دارد.
انتهای پیام/

پژوهشیار