مسئول نمایندگی ولی فقیه:

محدویت‌های کرونایی عزادارای‌های محرم را کمرنگ نمی‌کند

1399/05/30 - 10:05 - کد خبر: 25494
محرم وصفر

نصر: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی، گفت: هدف دشمنان ترویج عزاداری سکولار است، اما آنان باید بدانند که محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا نمی‌تواند عزاداری‌ های سالار شهیدان را کمرنگ کند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی روز چهارشنبه در جلسه شورای نمایندگی های ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی با بیان اینکه همه تلاش دشمن انحراف تشیع و ترویج عزاداری سکولار است، افزود: عزاداری سکولار هیچ خطری برای دشمن ندارد و همه تلاش دشمن برای انحراف جریان تشیع است.
وی اظهار داشت: دشمنان اسلام به خصوص نظام جمهوری اسلامی در طول تاریخ 40 ساله اخیر تمام تلاش خود را در منحرف کردن تشیع انجام داده اند، زیرا می دانند شیعه استحاله شده، مداح و عزادار استحاله شده و سکولار هیچ خطری برای آنها ندارد.
نجفقلی زاده اضافه کرد: دشمن برای انحراف شیعه به واسطه شناخت ضعیف تعدادی از عزاداران و برخی عوامل لندن نشین، توانسته است تا حدودی به اهداف خود برسد، اما غافل از این است که محبت امام حسین(ع) در دل شیعیان به ودیعه گذاشته شده و روز به روز  عاشقان و عارفان به قیام سیدالشهدا در اقصی نقاط جهان زیادتر می شود.
وی با بیان اینکه محدودیت های کرونایی نمی تواند عامل کمرنگ شدن عزاداری های امام حسین(ع) شود، یادآوری کرد: محبان امام حسین(ع) با رعایت فواصل اجتماعی و پروتکل های بهداشتی امسال با شکوه ترین و پر محتواترین مراسمات را برگزار خواهند کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار