گزارش/

فولاد آرنا میزبان حساس‌ترین بازی هفته پایانی لیگ

1399/05/29 - 12:00 - کد خبر: 25450
ورزشگاه فولاد آرنا

نصر: تیم های تراکتور تبریز و فولاد خوزستان در دیدار پایانی لیگ برتر در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش نصر، تراکتور در یک قدمی آسیا قرار دارد تا لااقل یکی از وعده های زنوزی بعد از ۲ سال تحقق یابد و ما شاهد حضور تراکتور مدل زنوزی در آسیا باشیم. 
الهامی برای رسیدن به این مسابقات چاره ای جز قهرمانی در جام حذفی و یا حضور در رتبه دوم لیگ برتر و کسب عنوان نائب قهرمانی ندارد و در این مسیر نیز کار چندان راحتی در پیش روی او نیست.
در تک بازی باقی‌مانده از لیگ برتر سرخ های تبریز در اهواز میهمان فولاد این شهر خواهند بود تیمی که با هدایت نکونام قصد کسب آسیا را در سر دارد و حریف سرسختی برای تراکتور خواهد بود.
شاگردان الهامی در جام حذفی نیز ابتدا باید در بازی مرحله نیمه نهایی از سد نفت مسجد سلیمان عبور کنند و منتظر برنده دربی تهران باشند تا در فینال با یکی از تیم های استقلال یا پرسپولیس بازی کنند که البته داستان جام حذفی کاملا متفاوت تر از لیگ برتر است و چه بسا اگر کوچکترین غفلتی از سوی تراکتوری ها رخ دهد، شاید جام حذفی نیز به لیست ناکامی های دو فصل اخیر این تیم اضافه شود.
بدون شک تجربه بالای شجاعی، دژاگه و حاجی صفی می‌تواند عصای دست الهامی در این بازی های باقی‌مانده باشد و با توجه به ناکامی مهاجمان این تیم در به ثمر رساندن گل، شاید امید الهامی برای گل زدن نیز به این سه بازیکن کلیدی خود باشد لذا حضور سه کاپیتان تیم ملی در بازی های پیش روی تراکتور برای این تیم بسیار مغتنم خواهد بود.
تراکتور در آخرین بازی خود در لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه ۳۰ ام مرداد در حالی میهمان فولاد خوزستان خواهد بود که در حال حاضر با  ۵۰ امتیاز و بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال در جایگاه سوم جدول قرار دارد و فولاد نیز با ۴۸ امتیاز پنجم است.
تراکتور علاوه بر اینکه تنها برای کسب هر سه امتیاز به اهواز سفر خواهد کرد، نیم نگاهی هم به بازی استقلال مقابل شاهین شهرداری بوشهر که از هفته های قبل سقوط خود به لیگ دسته اول را قطعی کرده بود، دارد و می‌توان گفت اگر شاهینی ها انگیزه ای برای بازی مقابل استقلال نداشته باشند، کار استقلال برای کسب عنوان نایب قهرمانی اصلا سخت نخواهد بود مگر اینکه نماینده بوشهر برای اعاده حیثیت هم که شده با تمام توان مقابل استقلال بازی کنند.
طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال، اکبر ایمانی به همراه ساکت الهامی محرومان تراکتور در این بازی خواهند بود و بنابراین الهامی کمی دور تر از نیمکت و از سکوهای تماشاگران نظاره گر بازی شاگردانش خواهد بود.
همچنین محمد حسین زاهدی فر این بازی حساس را قضاوت خواهد کرد که علی میرزابیگی، احد سلطانی  و علی ابراهیمی کمک های او در این بازی هستند و یدالله جهانبازی نیز ناظر داوری بازی خواهد بود.
گفتنی است بازی های هفته ۳۰ ام لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس فردا پنجشنبه بطور همزمان از ساعت ۲۰:۴۵ آغاز خواهد شد که برنامه بازی ها به شرح زیر است:

ماشین‌سازی‌تبریز- صنعت نفت آبادان
فولاد- تراکتور
پرسپولیس- سایپا
ذوب آهن- گل گهرسیرجان
شاهین شهرداری‌بوشهر- استقلال
نفت‌ مسجدسلیمان- پارس جنوبی جم
پیکان- سپاهان
شهر خودرو- نساجی مازندران
انتهای پیام/

پژوهشیار