نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه؛

اقدام امارات درعادی سازی روابط با صهیونیست‌ها خیانت به اسلام است

1399/05/29 - 10:03 - کد خبر: 25430
سید محمدرضا تاج الدینی

نصر: نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با انتقاد از عادی‌سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی، گفت: این اقدام یک خیانت بزرگ به جهان اسلام بود که باعث طرح امارات خواهد شد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران در واکنش به عادی سازی روابط میان امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی، افزود: اقدام امارات در علنی کردن روابط و به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی بعد از خیانت کمپ دیوید، خیانتی بزرگ میان کشورهای عربی و اسلامی بود.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اقدام امارات باید از سوی کشورهای اسلامی و سازمان کنفرانس اسلامی محکوم شود، عنوان کرد: وزارت امور خارجه باید این موضوع را پیگیری کرده و جلسه فوق العاده با حضور اعضای سازمان کنفرانس اسلامی به صورت ویدئوکنفرانسی تشکیل دهد تا این اقدام از سوی کشور دیگری تکرار نشود.
وی افزود: مدت‌ها بود رژیم صهیونیستی به دنبال عادی سازی روابط خود با کشورهای عربی بود، اما فضای کلی جهان اسلام مانع این قضیه می‌شد.
حجت الاسلام میرتاج الدینی ادامه داد: بعد از شکست نقشه رژیم صهیونیستی در الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی، این رژیم تلاش کرد از طریق دیگری اقدام کند.
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر پروژه معامله قرن آمریکا نیز با شکست مواجه و تمام اینها باعث شد با حمایت آمریکا و عوامل نفوذی آنها در دولت امارات، اتفاقی چنین ناخوشایند رقم بخورد که البته باعث طرد امارات در جهان اسلام می‌شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار