مدیر هنرستان موسیقی اقبال آذر؛

هنرجویان هنرستان اقبال آذر چهار رتبه برتر کشوری کسب کردند

1399/05/28 - 15:21 - کد خبر: 25408
نوازنده، عاشیق

نصر: مدیر هنرستان موسیقی اقبال آذر گفت: چهار هنرجوی این هنرستان در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری غیرحضوری کشور، مقام اول را کسب کردند.

به گزارش نصر، علیرضا کندوانی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این مسابقات بهزاد گلشنی در رشته‌ تکنوازی کمانچه، علی شکرالله پور در رشته تکنوازی تار آذری، عارف بهرامی در رشته‌ تکنوازی قوپوز و آرمین بهنیا فر در رشتهی تکنوازی کمانچه محلی - آذری عنوان اول را از آن خود کردند.
وی با بیان اینکه امیرعلی حاج فتحعلی نیز در رشته تکنوازی ویلن مقام دوم این مسابقات را به خود اختصاص داد و اظهار داشت: مسابقات فرهنگی و هنری جایگاه و ارزش بالایی در حوزه تربیتی داشته و این مسابقات در کنار پرورش و بالفعل شدن استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در تقویت روحیه نشاط و حس خودباوری آنان نیز موثر است.
مدیر هنرستان موسیقی اقبال آذر با اشاره به اینکه شناسایی استعدادها و توانایی‌های هنرجویان از اهمیت بسزایی برخوردار است، گفت: شناخت توانایی هنرجویان و ایجاد زمینه برای ارایه توانایی آنان موجب شکوفایی استعدادهای این افراد می شود.
کندوانی، ادامه داد: اولویت اصلی هر جامعه‌ ای فرهنگ آن جامعه بوده و رشد و تعالی فرهنگ هر جامعه موجب تقویت سایر حوزه ها می شود چراکه رابطه هنر و تربیت متقابل بوده و عمیق و تاثیرگذار است.
هنرستان موسیقی اقبال آذر وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و زیر نظر ناحیه ۳ آموزش پرورش استان در تربیت هنرجویان موسیقی فعالیت می کند و هنرجویان این هنرستان در طول چند سال اخیر مقام های استانی و کشوری متعددی را در مسابقات مختلف فرهنگی و هنری کسب کرده اند.
انتهای پیام/

پژوهشیار