شهردار تبریز؛

افزایش سرانه اماکن تفریحی تبریز یکی از اولویت‌های مدیریت شهری است

1399/05/28 - 11:08 - کد خبر: 25380
ایرج شهین باهر

نصر: شهردار تبریز گفت: افزایش سرانه اماکن تفریحی و رفاهی یکی از اولویت‌های مدیریت شهری تبریز است.

به گزارش نصر، ایرج شهین باهر در آئین بهره برداری از حیات وحش و باغ پرندگان تفرجگاه عون بن علی گفت: با بهره برداری از این مجموعه، ظرفیت گردشگری جدیدی به تفرجگاه عون بن علی افزوده شد.
او با قدردانی از سرمایه گذار احداث و بهره برداری حیات وحش عون بن علی، افزود: این تفرجگاه ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه گذاری دارد که از تمام سرمایه گذاران محلی و ملی دعوت می‌کنم برای رشد و اعتلای این مجموعه، حضور پررنگ‌تری داشته باشند.
شهردار تبریز با اعلام اینکه تفرجگاه عون بن علی روزانه میزبان بیش از ۶۰ هزار نفر از گردشگران است، گفت: این موضوع نشانگر آن است که اتفاقات خوبی برای جذب گردشگران افتاده اما می‌توان در آینده قدم‌های جدیدتری در این حوزه برداشت.
شهین باهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه، خاطرنشان کرد: هرچند مشکلات مالی و اقتصادی برای شهرداری تبریز نیز آثاری به همراه داشته است اما ما تلاش می‌کنیم امروزمان بهتر از دیروز باشد.
او با بیان اینکه افزایش سرانه اماکن تفریحی و رفاهی یکی از اولویت‌های مدیریت شهری تبریز است، اضافه کرد: از شهروندان عزیز و شریف تبریز انتظار می‌رود پس از افتتاح چنین مجموعه‌هایی، در تبلیغ و نگهداری آنها همراه و همیار مدیریت شهری باشند.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: قطعاً عناوینی همچون «شهر تمیز»، «شهر بدون گدا» و «شهر بدون معتاد متجاهر» علاوه بر تلاش خادمان شهر، در سایه فرهنگ خوب شهروندان تبریزی به دست آمده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار