فرماندار شهرستان ویژه مرند:

هفته دولت ۵۰ طرح در شهرستان مرند افتتاح و کلنگ زنی می شود

1399/05/27 - 17:01 - کد خبر: 25354
کلنگ زنی

نصر:فرماندار شهرستان ویژه مرند اعلام کرد: همزمان با هفته دولت ۵۰ طرح با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش نصر، داود گرشاسبی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت فرصت گران‌ بهایی برای تقویت همدلی و همزبانی بین دولت و ملت است تا مردم فهیم و قدرشناس ایران با دستاوردها و تلاش‌های خادمان خود در مجموعه دستگاه ‌های دولتی آشنا شوند.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور خاطرنشان کرد: هفته دولت امسال با پدیده کرونا مواجه است، در نتیجه رویکرد برنامه ها در شهرستان باید با کمترین حضور و تشکیل اجتماع و رعایت پروتکل های بهداشتی باشد.
فرماندار مرند همچنین به تقارن برنامه های هفته دولت با ایام ماه محرم اشاره کرد و افزود: لازم است برنامه ریزی ها در هفته دولت، با سلیقه و ابتکار و متناسب با ایام محرم انجام شود.
وی با اشاره به برنامه های هفته دولت در سال جاری افزود: از جمله مهم ترین پروژه های هفته دولت امسال، افتتاح ۲ پایگاه سلامت، افتتاح آسفالت معابر چند روستا، افتتاح جایگاه سوخت در شهر کشکسرای، افتتاح طرح های مخابراتی، افتتاح ورودی و میدان شهر مرند و آغاز عملیات برق رسانی به چند روستاست.
فرماندار شهرستان مرند گفت: امید است با همراهی مردم و مسوولان، شاهد توسعه هر چه بیشتر شهرستان باشیم.
شهرستان مرند با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع است.
انتهای پیام/

پژوهشیار