فرمانده سپاه عاشورا اظهار کرد:

شأن و جایگاه واقعی هر مسئول در نظام اسلامی خدمت به مردم است/ خدمت به جامعه معلولان و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد رسالت اصلی سپاه و بسیج است

1399/05/27 - 16:17 - کد خبر: 25348
آیین احداث واحدهای مسکونی

نصر: فرمانده سپاه عاشورا گفت: شأن و جایگاه واقعی هر مسئول در نظام اسلامی را خدمت به مردم است و شیرینی این خدمات زمانی بیشتر و لذت بخش تر می شود که محرومان و قشر مستضعف جامعه از آن برخوردار شود.

به گزارش نصر،" عابدین خرم" در آئین آغاز عملیات احداث واحد های مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان آذربایجان شرقی، گفت: منت دار مردم هستیم و مفتخریم که مجموعه سپاه، بسیج سازندگی و قرارگاه خاتم برای خدمات رسانی به آحاد مردم همیشه در صحنه حضور دارند، خصوصا خدمت به جامعه معلولان و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و سایر نهادهای حمایتی جزو وظایف و رسالت های اصلی سپاه و بسیج است.
عابدین خرم با اشاره به تجارب و اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در تمام پروژه های بزرگ کشور وجود دارد و نقش برجسته ای باحضور جوانانی که بر آن ها تکیه شده است دارد.
وی اضافه کرد: بسیج و سپاه همیشه در میدان‌های سخت حضور جدی و مؤثر دارند، زمان جنگ، سازندگی در مناطق زلزله و سیل زده و کار های جهادی و در خیلی از عرصه هایی که انقلاب نیاز دارد.
فرمانده سپاه عاشورا افزود: شأن و جایگاه واقعی هر مسئول در نظام اسلامی را خدمت به مردم است و شیرینی این خدمات زمانی بیشتر و لذت بخش تر می شود که محرومان و قشر مستضعف جامعه از آن برخوردار شود، مردمی که همواره در صحنه‌های مختلف پشتوانه انقلاب بوده و هستند و باید با خدمتگزاری، قدردان این مردم بود.
سردار خرم با انتقاد از تاخیرهای طولانی در بازسازی منازل مسکونی زلزله‌زده میانه و سراب، تصریح کرد: متاسفانه سایر عزیزان که وظیفه احداث را برعهده داشتند، یا شروع نکردند و یا بسیار عقب هستند و در فونداسیون قرار دارند اما بروکراسی اداری نتوانست مانع سپاه و بسیج شود و از اولین روزهای بازسازی، کار را «با یک یا علی» آغاز کردیم.
وی خاطرنشان کرد: در آبان 98 زلزله میانه و سراب رخ داد و قول دادیم تا سریع بسازیم که در ماه گذشته بسیاری از منازل سهم خود را تحویل دادیم و به این خدمت افتخار می‌کنیم اما برخی ارگان‌ها علی رغم اینکه فصل سرمای زودرس میانه و سراب در حال فرارسیدن است، هنوز در برورکراسی ها گیر کرده‌اند.
وی با بیان اینکه سهم آذربایجان شرقی در فاز نخست، 62 واحد مسکن مددجویی با 3700 متر مربع مساحت است، گفت: مزیت این مساکن، سرعت کار و کیفیت است، قرارگاه خاتم معطل پول نمی‌ماند تا کار بر زمین بماند، چراکه دنبال سود نیست و با یک یا علی معطل بروکراسی‌های اداری نمی‌ماند.
وی با اشاره به قضیه ویروس کرونا افزود: در تمام دنیا دیدیم و شاهد بودیم که صف های بزرگ کیلومتری برای خرید نان و مایحتاج زندگی تشکیل شده بود اما در کشور ما بسیجیان و خیرین بودند که منت مردم را می کشیدند و برایشان بسته های معیشتی در قالب رزمایش کمک های مومنانه به درب منازل می بردند.
وی ادامه داد: تمامی ۶۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی آذربایجان شرقی از امروز با قدرت آغاز شده و حداکثر تا مدت  یک سال تحویل جامعه هدف می شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار