دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر:

مجمع نمایندگان تبریز برای نخستین بار در مجلس تشکیل شد

1399/05/27 - 14:56 - کد خبر: 25339
روح‌الله متفکرآزاد

نصر: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تشکیل مجمع نمایندگان تبریز برای نخستین بار در مجلس خبر داد.

به گزارش نصر، به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس، روح‌الله متفکرآزاد، از تشکیل مجمع نمایندگان تبریز برای اولین بار خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه قبل از این پیگیری‌های مسایل مختلف تبریز اسکو و آذرشهر به صورت فردی توسط شش نماینده مرکز استان صورت می‌گرفت، کسب نتیجه با موانعی مواجه بود ولی با اتحاد و همدلی، تمام شش نماینده تبریز در این قالب موضوعات مربوط به مرکز استان را با تمرکز بیشتری پیگیری خواهند کرد.
وی با بیان اینکه اولین جلسه این مجمع در دفتر هیئت رئیسه مجلس برگزار شد، افزود: اولویت‌های تبریز و استان برای پیگیری و ورود نمایندگان بررسی و تقسیم کار شد تا هر نماینده در یک موضوع ورود یابد و بقیه نمایندگان از وی پشتیبانی کنند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این اتحاد و همدلی اتفاق مبارکی است که می توانیم مشکلات روز را چاره کنیم، گفت: اکنون مهمترین اولویت استان و به ویژه تبریز، اسکو و آذرشهر موضوع اشتغال و تقویت تولید است.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس، ادامه داد: وزن نمایندگان تبریز در مجلس بالاست و هر کدام از عزیزان جایگاه خاصی در مجلس و سطح ملی دارند لذا معتقدم با این هم افزایی، هر 6 نفر با تمام اختلاف سلیقه و اختلاف نظر دور هم جمع شده‌اند تا یکصدا و متحد امورات مرتبط با تبریز را پیگیری کنیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار