رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خبر داد:

ایجاد دوره‌های جدید در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز

1399/05/27 - 12:39 - کد خبر: 25318
علمی کاربردی

نصر: رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز از برگزاری دوره‌های جدید در این مرکز خبر داد.

به گزارش نصر، رباب نوروزی در گفت‌وگویی اظهار کرد: همزمان با چهلمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی و در بیست و دومین سال فعالیت مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز و در راستای توسعه آموزش‌های مهارتی استان و بر اساس نیاز بازار کار، دوره‌های جدیدی در گروه‌های آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر به ماموریت این مرکز اضافه شدند. 
وی ادامه داد: کارشناسی حرفه‌ای مدیریت کسب و کارهای اینترنتی، کاردانی و کارشناسی روابط عمومی-امور رسانه، کاردانی و کارشناسی مدیریت گردشگری ، کاردانی حرفه‌ای بازاریابی و کاردانی امور فرهنگی از دوره‌های جدیدی هستند که از مهر ماه ۹۹ در مرکز علمی کاربردی تبریز برگزار خواهد شد.
وی گفت: در حال حاضر ۲۲ رشته در این مرکز در حال برگزاری است که ۱۳ دوره در مقطع کاردانی ناپیوسته و ۹ دوره در مقطع کارشناسی ناپیوسته اجرا می‌شوند.  
وی خاطرنشان کرد: مرکز نوآوری و شکوفایی مرکز در کنار دفتر کارآفرینی و اشتغال مرکز با هدایت و پشتیبانی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان فرصت‌های لازم برای ایجاد کسب و کارهای کوچک برای دانشجویان را فراهم می‌کند، با انتخاب این مرکز برای ادامه تحصیل در گروه‌های آموزشی مختلف، می‌توان فرصت‌های شغلی بهتری را فراهم کرد.
وی در بخش پایانی سخنانش متذکر شد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۴۱-۳۶۵۹۰۲۴۰ تماس بگیرند.
انتهای پیام/

پژوهشیار