سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی خبر داد:

فدراسیون اتومبیلرانی حامی میزبانی آذربایجان‌غربی در رویدادهای بین‌المللی

1399/05/27 - 12:45 - کد خبر: 25315
موتورسواری

نصر: سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: با توجه به موقعیت آذربایجان‌غربی در همسایگی با سه کشور، امکان میزبانی این استان از رقابت اتومبیلرانی بین‌المللی وجود داشته و فدراسیون نیز از این رقابت‌ها حمایت می‌کند.

به گزارش نصر، مازیار ناظمی روز دوشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگارافزود: برگزاری مسابقه اتومبیلرانی با کشورهای همسایه به میزبانی آذربایجان‌غربی، وجهه بسیار خوبی از ظرفیت‌های کشور به نمایش می‌گذارد.
وی اضافه کرد: می‌توان با برنامه‌ریزی ویژه، رویدادهایی را با مشارکت کشورهای دیگر نظیر ترکیه در ارومیه برگزار کرد.
سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اشاره به سفر ۲ روزه به ارومیه و تبریز برای بررسی ظرفیت های ۲ استان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بیان کرد: مشکلاتی نیز در این ۲ شهر وجود داشت که سعی داریم با رایزنی با مدیران استانی، آنها را برطرف کنیم.
ناظمی گفت: رشته اتومبیلرانی و موتورسواری یکی از رشته‌های جذاب ورزشی به شمار می‌رود که می‌تواند همه افراد دارای خودرو را پوشش داده و بخشی از نشاط اجتماعی را نیز تامین کند و ایجاد پیست و زیرساخت آن به‌ویژه برای قشر جوان ضروری است.
وی در خصوص انتخابات فدراسیون نیز اظهار کرد: شهریور آینده از کاندیداهای ریاست فدراسیون ثبت‌نام خواهیم کرد و بعد از ۱۰ روز کاری و بررسی صلاحیت‌ها، پاییز امسال  انتخابات را برگزار خواهیم کرد.
آذربایجان غربی یکی از استان های دارای ظرفیت بسیار زیاد در راستای اجرای مسابقات مختلف ورزشی در کشور است.
طی سال های اخیر مسابقات بین المللی مهمی به ویژه در رشته والیبال در این شهر برگزار شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار