خبر/

بیش از ۱۵۰ هزار احراز هویت غیرحضوری سجام در اپلیکیشن سیگنال

1399/05/27 - 11:34 - کد خبر: 25307
احراز هویت، سیگنال

نصر: نخستین بار در کشور امکان احراز هویت غیرحضوری در اپلیکیشن سیگنال فراهم شده است.

به گزارش نصر، به نقل از روابط عمومی اپلیکیشن سیگنال، برای نخستین بار در کشور امکان احراز هویت غیرحضوری در اپلیکیشن سیگنال فراهم شده است و تاکنون بیش از 150 هزار متقاضی موفق به انجام احراز هویت غیرحضوری سجام از  این اپلیکیشن شده‌اند.
اپلیکیشن سیگنال توانست به عنوان اولین مرجع احراز هویت غیرحضوری که مبتنی بر سرویس های متنوع هوش مصنوعی است در کشور آغاز به کار کند و مورد استقبال متقاضیان احراز هویت سجام که تا پیش از این باید در صف‌ها و نوبت‌دهی‌های دفاتر پیشخوان منتظر می‌ماندند، قرار گیرد.
روابط عمومی سیگنال در این باره گفت: «با توجه به تعداد زیاد متقاضیان از ابتدای راه‌اندازی احراز هویت غیرحضوری سجام در سیگنال، تنها در یک هفته گذشته بیش از 150 هزار درخواست موفق داشتیم که تعداد زیادی از آن ها کد سجام دریافت کرده و مابقی در صف تایید توسط اپراتورها و دریافت کد سجام هستند.»
وی در ادامه افزود: پیش از این تجربه‌ای در این زمینه وجود نداشته است تا بتوانیم مبتنی بر آن مشکلات احتمالی را پیش‌بینی کنیم؛ مسائلی که اغلب آن‌ها تنها در استفاده گسترده کاربران به‌وجود آمده و توسط خود آن‌ها نیز شناسایی شدند.
با این حال این اطمینان به تمام کاربران داده شده است که تیم پشتیبانی سیگنال به همه مسائل رسیدگی و مدارک متقاضیان ناموفق در احراز هویت را بر اساس کد ملی آن‌ها بررسی و نهایی می­کند.
لازم به ذکر است اپلیکیشن سیگنال در بازارهای اپلیکشن اندروید و ios موجود است و برای انجام احراز هویت غیرحضوری حتما باید نسخه اندروید گوشی هوشمند بالاتراز 5 و نیز نسخه اپ سیگنال افراد به‌روز رسانی شده باشد.
لازم به ذکر است به دلیل الزامات شرکت سپرده گذاری مرکزی، امکان احراز هویت غیرحضوری برای افراد زیر 18 سال یا ساکنین خارج از ایران تاکنون ایجاد نشده و داشتن کارت ملی هوشمند یا رسید ثبت کارت ملی قدیمی افراد، الزامی است.
انتهای پیام/

پژوهشیار