نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛

پایش سلامت آزادگان باید مورد توجه جدی قرار گیرد

1399/05/26 - 11:32 - کد خبر: 25238
حجت الاسلام آل هاشم

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم پایش سلامت آزادگان گفت: سلامت آزادگان عزیز باید با توجه به ویژگی‌ها و اثرات روحی و جسمی دوران اسارت آن‌ها به‌صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار جمعی از آزادگان دفاع مقدس با بیان این‌که استقامت آزادگان موجب عزت و آبروی نظام اسلامی شده است، گفت: اسرا با تجربه و تحمل روزهای سخت زیر شکنجه‌های روحی و جسمی رژیم بعثی عراق، از حیثیت و کیان ایران عزیز دفاع کردند.
وی اضافه کرد: آزادگان با ایمانی راسخ در برابر هجمه‌ها و فشارهای روحی و روانی سالها دور از وطن و خانواده دوران اسارت را تحمل کردند و امروز هم از آسیب‌های پنهان جسمی و روحی بسیاری رنج می‌برند که لازم است موضوع سلامت و بهداشت آنها مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.
وی، ۲۶ مرداد را یکی از خاطره‎انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: در این روز ایران اسلامی شاهد حضور و آزادی بزرگمردانی بود که سال‎ها با وجود زجر و شکنجه روحیه رزمندگی خود را حفظ کردند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روزهای به یادماندنی بازگشت اسوه‌های صبر به میهن اسلامی، گفت: اقتدار و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون رزمندگان و صبر و شکیبایی آزادگان و خانواده‌های آن‌ها است.
به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، وی، ایام بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را فرصتی برای گرامیداشت صبر، استقامت و ایستادگی آزادگان دانست و گفت: در طول سال و در عمل باید این انسان های بزرگ که رهبر انقلاب، آنها را استوانه های صبر و مقاومت یاد می‌کند مورد تکریم و تجلیل قرار دهیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار