حسن روحانی؛

ملت قدرشناس ایران به استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد

1399/05/26 - 11:16 - کد خبر: 25233
حسن روحانی

نصر: رییس جمهوری به مناسبت سالروز ورود غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی در پیامی به کنگره ملی «الماس‌های درخشان» تاکید کرد که ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد و به مقام صبر و استقامت این اسوه‌های پایداری درود می‌فرستد.

به گزارش نصر، متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی که روز یکشنبه توسط «سعید اوحدی» معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنگره ملی «الماس‌های درخشان» قرائت شد، به این شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
بیست و ششم مردادماه یادآور بازگشت غرورآفرین آزادگان همیشه سرافراز به میهن اسلامی، فرصت مغتنمی است تا بیاد بیاوریم که استقلال و امنیت امروز کشور، مرهون پایمردی و مجاهدت‌های خاموش راست قامتانی است که در سنگر دفاع از نظام و کشور شجاعانه جنگیدند و شب‌های تلخ و پردرد اسارت در اردوگاه‌های مخوف رژیم بعثی را مردانه تاب آوردند، تا به «الماس‌های درخشان» آزادگی و پایداری تبدیل شده و جهانی را مبهوت خویش کنند.
ملت قدرشناس ایران که سال‌های زیادی را در کنار خانواده‌های این عزیزان در چشم انتظاری سپری کرد، به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد و به مقام صبر و استقامت این اسوه‌های پایداری درود می‌فرستد.
این جانب نیز به تأسی از ملت، در سی‌امین سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی، فداکاری و جانفشانی‌های خالصانه این عزیزان را ارج نهاده و برای آنان آرزوی تندرستی و توفیق الهی می‌نمایم.
حسن روحانی         
رییس جمهوری اسلامی ایران»
براساس این گزارش ۲۶ مردادماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن در سال ۱۳۶۹ و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیورمردان است.
انتهای پیام/

پژوهشیار