شهردار تبریز اظهار کرد:

اتوبان شهید کسایی زیر نظر شهرداری نیست/ اداره راه و شهرسازی متولی کاربری های عمومی شهر است

1399/05/26 - 11:09 - کد خبر: 25232
ایرج شهین باهر

نصر: شهردار شهر تبریز گفت: راه و شهرسازی اخیرا کاربری‌ها عمومی که تبدیل به فضای سبز شده را قیمت گذاری برای واگذاری به تعاونی‌ها کرده است.

به گزارش نصر، "ایرج شهین باهر" در صد و نود و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز در بررسی وتصویب اهداف کلی شاخص‌هاي کمی احکام برنامه راهبردي -عملیاتی 1398_1402 خطاب به اعضای شورای شهر، گفت: از اعضای محترم میخواهم برای دوره های بعدی تدابیری کنند.
وی با اشاره به دستور جلسه گفت: این موضوع تاثیر گزار می باشد و قطعا برای دوره های بعدی نقشه راه است.
شهین باهر ادامه داد: پیشنهاد دارم حوزه هایی که شهرداری در آن ها نقاط ضعف دارد آن ها را پیشنهاد داده و به آن ها پرداخت کنیم.
وی با اشاره به اتوبان شهید کسایی تصریح کرد: اتوبان شهید کسایی زیر نظر شهرداری نمی باشد و آمار تصادفات در آن جا زیاد می باشد، نیاز است تا متولیان امر به این موضوع رسیدگی کنند.
شهردار اضافه کرد: یک تعداد کاربری های آموزشی زیر نظر اداره راه و شهرسازی سازی به پارک تبدیل شده است، متأسفانه چندین درخت و نیکمت را از برخی پارک ها چیده اند و اکنون مجبوریم به آنها مجوز مسکونی بدهیم.
وی افزود: اداره راه و شهرسازی متولی کاربری های عمومی شهر است.
شهین باهر اضافه کرد: راه و شهرسازی اخیرا کاربری‌ها عمومی که تبدیل به فضای سبز شده را قیمت گذاری برای واگذاری به تعاونی‌ها کرده است.
وی ادامه داد: از اعضای شورا می‌خواهم مدیران مربوطه را دعوت و پاسخگو کنند.  
انتهای پیام/

پژوهشیار