خبر/

کاهش قیمت در بازار طلا و سکه

1399/05/25 - 16:30 - کد خبر: 25198
طلا و ارز

نصر: پس از به آرامش رسیدن نوسان بازار جهانی طلا، امروز (‌شنبه) بازار سکه و طلای ایران روندی کاهشی را تجربه کرد. براین اساس سکه تمام بهار آزادی با قیمت ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش نصر، بازار طلا امروز ( ۲۵ مردادماه) هفته جدید را درحالی آغاز کرد که نرخ انس جهانی پس از سقوط بیش از ۱۲۰ دلاری در هفته گذشته، امروز نوسان کمی را تجربه کرد و به بهای یک هزار و ۹۴۵ دلار معامله  شد.
به گزارش ایرنا، در بازار داخلی امروز در ساعت ۱۴ و ۳۵ دقیقه، هر قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی با کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز پنجشنبه، با قیمت ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله ‌شود.
بهای سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید. نیم سکه پنج میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی یک میلیون و ۶۸۰ هزار تومان تعیین قیمت شد.
بازار طلا هم امروز با کاهش قیمت مواجه بود و یک گرم طلای خام ۱۸عیار به ارزش یک میلیون و چهار هزار تومان فروخته شد و هر مثقال طلا نیز با کاهش قیمت ۱۰۰ هزار تومانی با قیمت چهار میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به فروش رسید.
انتهای پیام/

پژوهشیار