مجموعه دار پیشکسوت تبریزی در گفت و گو با خبرنگار نصر؛

انتقال موزه مشاغل به اصفهان صحت ندارد

1399/05/25 - 14:08 - کد خبر: 25177
موزه مشاغل تبریز

نصر: سرابی اقدم گفت: خبر منتشر شده در یکی از پایگاه های خبری مبنی بر انتقال موزه مشاغل به اصفهان صحت ندارد.

به گزارش نصر، طی چند روز گذشته خبری مبنی بر انتقال موزه مشاغل تبریز به اصفهان در پایگاه خبری شهریاران نیوز منتشر شده بود که خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر نصر برای اطلاع از صحت و سقم موضوع با "رضا سرابی اقدم" گفت و گو کرد.
موضوع فعالیت موزه مشاغل تبریز که طی چند ماه گذشته با حاشیه های بسیاری همراه بود پس از گفت و گو و تفاهم ما بین شهرداری تبریز و رضا سرابی اقدم حل و فصل شده و فعالیت مجدد این موزه در دستور کار قرار گرفت.
سرابی اقدم در گفت و گو با خبرنگار نصر در خصوص یادداشت منتشر شده در پایگاه خبری شهریاران نیوز با عنوان انتقال موزه مشاغل به اصفهان، گفت: خبری که اخیرا در مورد انتقال موزه مشاغل به اصفهان منتشر شده است، مربوط به دلنوشته ای از خانم دکتر سلیمانی بود و من هیچ تصمیمی در خصوص انتقال این موزه ندارم.
او افزود: طی ماه های گذشته به دنبال اختلافاتی که با شهرداری در مورد نحوه واگذاری و اداره موزه مشاغل داشتیم، انتقال موزه با پیشنهاد شهرداری اصفهان در دست بررسی بود، اما خوشبختانه با مساعدت شهردار محترم کلانشهر  تبریز اختلافات حل شد و خبر برپایی و بازگشایی مجدد این موزه  به اطلاع مردم تبریز رسید که در حال حاضر اقداما اداری آن در حال انجام است.
سرابی اقدم تاکید کرد: متن یادداشت منتشر شده اخیر دلنوشت ای از خانم دکتر سلیمانی به دنبال متاثر شدن از مهاجرت استاد جدیدالاسلام، انتقال مجموعه عکاسی به تهران و خبرهای پیشین در مورد موزه مشاغل بود که مورد تایید اینجانب نیست، بنده به عنوان خادم تبریز به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی موزه مشاغل را که متعلق به مردم تبریز است به محل دیگیری انتقال نخواهم داد.
انتهای پیام/

پژوهشیار