شهردار هشترود خبر داد:

افتتاح چهار طرح عمرانی و خدماتی در هشترود طی هفته دولت

1399/05/23 - 12:57 - کد خبر: 25094
بازدید

نصر: شهردار هشترود از افتتاح چهار طرح عمرانی و خدماتی در هشترود طی هفته دولت خبر داد.

به گزارش نصر، مهدی پور صادق امروز صبح در جمع خبرنگاران گفت: برای اولین بار در هفته دولت متقاضیان پروانه ساختمانی در هشترود پروانه‌های الکترونیکی دریافت خواهند کرد.
وی اضافه کرد: شهرداری هشترود در زمینه‌های فن آوری و سیستم فناوری اطلاعات موفقیت‌های چشمگیری داشته است و با آموزش نیروهای خود برای راحتی مردم و اینکه رفت و امد مردم به شهرداری کم شود وهم در وقت ارباب رجوع صرفه جویی شود.
وی ابراز داشت: تا هفته دولت سال جاری با تعویض و نصب سیستم‌های جدید روی دستگاه‌های رایانه تمام درخواست‌های مراجعین به شهرداری ثبت الکترونیکی خواهد شد و اولین پروانه نیز در هفته دولت ارائه خواهد شد.
شهردار هشترود در ادامه به افتتاح چهار طرح اساسی و کلیدی در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح‌ها در مسکن مهر، خیابان دانشگاه، پارک جوان و پارک شهر هستند که حدود ۹۰ درصد کارهای عمرانی آنها تمام شده است و مابقی نیز تا اوایل شهریور تمام می‌شود و در هفته دولت این طرح‌ها افتتاح خواهند شد تا مردم هشترود بتوانند با خانواده‌های خود دراین اماکن‌ها با خیال راحت رفت و امد کرده و از امکانات تعبیه شده این مکان‌ها استفاده کنند.
شهردار هشترود از عموم مردم خواست که شهرداری را در انجام این طرح‌ها یاری کنند و عوامل شهرداری را تنها نگذارند وبا پرداخت به موقع عوارض و همچنین در تمیز نگهداشتن شهر و خصوصاً جوی‌های آب که بعضی از مردم خیال می‌کنند که این جوی‌ها محلی برای ریختن زباله است در حالی که چنین نیست شهرداری در نقطه به نقطه شهر باکس‌هایی تعبیه کرده است که مردم زباله‌های خود را با گذاشتن در پلاستیک دراین باکس‌ها قرار دهند.
پورصادق اضافه کرد: دراین وضعیت کرونایی گاهی کسانی هستند که ماسک و دستکش خود را همین طور در محیط رها می‌کنند.
وی از مردم خواست بعد از مصرف ماسک و دستکش حتماً آنها را در یک پلاستیک قرار داده و در باکس زباله بیاندازند.
شهردار هشترود در مورد معضل سگ‌های ولگرد نیز گفت: با انعقاد قرارداد پیمانکار این کار نیز مشخص شده است و هفته‌ای سه یا چهار روز اقدام به زنده گیری سگ‌ها می‌کنند.
شهردار هشترود در ادامه به مشکل سد معبر داخل شهر اشاره کرد و گفت: مکانی را در قسمتی از شهر آماده کرده‌ایم وبا اعلام به تمام این دست فروشان از آنها خواسته‌ایم که هر چه زودتر به این مکان نقل مکان کنند واین اتفاق در حال رخ دادن است و تا اخر این ماه سعی می‌کنیم تمام دست فروشان و وانتی‌ها و هر کسی که به نوعی سد معبر کرده است را به مکان مورد نظر هدایت کنیم تا این مشکل اساسی نیز حل شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار