عضو کمیسیون اصل 90 مجلس؛

وزرای بهداشت و علوم استیضاح شوند/ با اعتماد داوطلبان کنکور بازی شد

1399/05/22 - 12:39 - کد خبر: 25028
کنکور

نصر: عضو کمیسیون اصل 90 مجلس رویکرد دولت و ستاد کرونا درباره کنکور را بازی با اعتماد مردم دانست و خواستار استیضاح وزرای بهداشت و علوم به دلیل بازی با اعتبار مردم و داوطلبین شد.

به گزارش نصر،‌ حجت‌الاسلام حسن شجاعی علی‌آبادی عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 22 مرداد)، در جلسه علنی و در تذکر شفاهی خطاب به ستاد ملی کرونا اظهار داشت: شما اعتبارتان را از رهبر معظم انقلاب گرفته‌اید و باید این اعتبار خرج مردم شود نه خرج یک نفر.
وی افزود: چرا حضور یک نفر به نام  حسن روحانی در جمع مجلس‌نشینان بر اساس ستاد کرونا ممنوع است مگر این ستاد، ستاد شخص و ستاد حسن روحانی است؟
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: اگر حضور یک شخص در مجلس ممنوع است حضور یک و نیم میلیون  جوان ایرانی در کنکور چگونه مجاز است؟
شجاعی خاطرنشان کرد: دولت و ستاد کرونا حق دارد درباره کنکور تصمیم بگیرد ولی چرا با اعتماد مردم بازی می‌کند؟
نماینده ابهر در مجلس گفت:‌چرا ظرف 24 ساعت که مردم درگیر خسارت‌های سنگین معیشتی و اجتماعی هستند نظر دولت درباره برگزاری کنکور تغییر یافته و تولید نارضایتی در جامعه می‌کند.
وی خواستار استیضاح وزرای بهداشت و علوم به دلیل بازی با اعتبار مردم و داوطلبین شد.
وی افزود: چرا وقتی می‌گویید که زمان و توان رعایت پروتکل‌‌های سختگیرانه بهداشتی را ندارید ظرف 24 ساعت نظر خود را تغییر می‌دهید.
انتهای پیام/

پژوهشیار