فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز؛

پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز غذای گرم توزیع کرد

1399/05/22 - 10:48 - کد خبر: 25021
سرتیپ دوم خلبان سعید رسولی

نصر: فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز از توزیع غذای گرم به تعداد دو هزار پرس توسط این نیرو در قالب مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهر تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ خلبان سعید رسولی روزچهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار، افزود: دومین رزمایش کمک‌های مومنانه با همکاری پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز و کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی با طبخ ۲ هزار پرس غذای گرم و توزیع آن در بین مددجویان کمیته امداد در مناطق محروم شهر تبریز آغاز شد.
وی اظهار داشت: در راستای اجرای رزمایش مواسات، کمک های مومنانه و یاری رساندن به نیازمندان به مناسبت دهه ولایت و امامت، پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز اقدام به طبخ غذای گرم با استفاده از آشپزخانه بسیار وسیع و مدرن خود کرد و با بهره مندی از تجهیزات ترابری این یگان، غذاهای پخته شده در کمترین زمان بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع شد.
امیر رسولی ضمن قدردانی از عوامل و کارکنان پایگاه شهیذ فکوری، یادآوری کرد: اجرای رزمایش کمک های مومنانه با تاکید فرماندهی کل قوا به عنوان یک دستور سلسله مراتب فرماندهی محسوب می‌شود که باید به صورت کامل و به بهترین شکل آن را اجرا کنیم.
وی با اشاره به اینکه پایگاه شهید فکوری تبریز از همان نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در کنار مردم بوده است، ادامه داد: تمامی نیروهای تحت امر، امکانات و تجهیزات دفاعی و رزمی و همچنین مراکز درمانی و بهداشتی این مجموعه به طور کامل در اختیار مردم بوده و در کنار دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای مبارزه با ویروس کرونا وارد عمل شده ایم.
امیر رسولی از مشارکت کارکنان و به خصوص بانوان اعضای خانواده پرسنل خدوم پایگاه شهید فکوری تبریز در ارایه خدمات بهداشتی و درمانی برای آحاد مردم در این روزهای کرونایی خبر داد و افزود: در این زمینه کارگاه تولید ماسک توسط تعدادی از بانوان و خیرین پایگاه شهید فکوری راه اندازی شده است که در این کارگاه علاوه بر تولید ماسک، لباس گان نیز برای کادر درمانی استان تهیه و آماده می شود.
به گزارش ایرنا، پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز در هشت سال دفاع مقدس ۱۴۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده که از این تعداد ۲۰ شهید خلبان بوده اند.
این پایگاه همچنین هفت آزاده خلبان نیز در دوران دفاع مقدس داشته است.
انتهای پیام/

پژوهشیار