دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی؛

انسجام فضای رسانه‌ای شهر با اقدامات اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز

1399/05/21 - 12:56 - کد خبر: 24957
فرینوش اکبرزاده

نصر: دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی گفت: اقدامات حوزه ارتباطات شهرداری تبریز در طی سال، فضای رسانه‌ای شهر را انسجام می‌بخشد.

به گزارش نصر، فرینوش اکبرزاده در حاشیه آیین تجلیل از خبرنگاران در گفتگویی، طراحی و نصب بیلورد مناسبتی گرامیداشت روز خبرنگار از سوی شهرداری تبریز را اقدامی زیبا دانست و افزود: وقتی تمام اهالی رسانه نام خود و رسانه متبوع خود را در نقطه ای از شهر می بینند، برای آنها مایه دلگرمی است.
او با بیام اینکه چنین اقداماتی تاثیر گذار بوده و در طی سال باعث وحدت می شود، گفت: خانواده رسانه شهر مجموعه‌ای منسجم است و حتی اگر درون خانوده هم مشکلات و اختلاف نظرهایی هم باشد، باز هم این خانواده‌ ناگسستنی است.
اکبرزاده ادامه داد: حوزه ارتباطات شهرداری تبریز هم از این موضوع مستثنی نیست و مجموعه رسانه های شهرداری بسیار توانمند بوده و همکاران خوبی از خانواده رسانه در این جمع حضور دارند.
دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خانواده رسانه‌ای شهرداری تبریز مجموعه‌ای قوی است، امیدوارم قدردانی از خبرنگاران به شیوه های مختلف در طول سال استمرار داشته و محدود به روز خبرنگار نباشد.
انتهای پیام/

پژوهشیار