خبر/

رونمایی از کلیپ قطعه سرود «سلام تبریز»

1399/05/21 - 09:50 - کد خبر: 24924
شهرام دبیری

نصر: کلیپ قطعه سرود «سلام تبریز» که به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز تهیه شده است، رونمایی شد.

به گزارش نصر، کلیپ «سلام تبریز» امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران با حضور شهردار تبریز و جمعی از خبرنگاران و نمایندگان تشکل‌های رسانه‌ای رونمایی شد.
سعید حاجی زاده مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز هدف از تهیه این کلیپ را نمایش زیبایی های تبریز اعلام کرد و گفت: این کلیپ به مناسبت روز تبریز تولید شده است و معتقدیم روز تبریز می‌تواند فرصتی دگرباره برای نمایش زیبایی‌ها و جاذبه‌های این کهن شهر باشد.
حاجی زاده افزود: قطعه سرود "سلام تبریز" با کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در وصف تاریخ تمدن و زیبایی‌ها و مفاخر تبریز تهیه و تولید شده است.
حاجی زاده با اشاره به این که سرود این قطعه را گروه کر ایماژ تولید و کرده است، ادامه داد: برای تولید این قطعه سرود، تصویربرداری از اماکن زیبا و دیدنی شهر تبریز از جمله موزه قاجار، عمارت ساعت، ساختمان شهرداری مرکز، تفرجگاه عون بن علی و تفرجگاه ائل گلی انجام شده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز تاکید کرد: بهره گیری از کارکردهای خلاقانه هنری و رسانه‌ای در نمایش دیدنی‌های شهر تبریز و بسط هر چه بیشتر زیبایی‌های آن می تواند ثمربخش باشد.
شعر قطعه سرود "سلام تبریز" از علی شاهد است و آهنگسازی آن را غلامرضا میرزازاده انجام داده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار